Innesteling... zwagerschapverschijnselen of niet?.

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje.</p><p>Ik ben een week te laat begonnen met mijn pil. In die week hebben mijn man en ik nog geklust. (Nooit gedacht dat ik dit zo zou zeggen haha) </p><p>Ik moet met vandaag erbij nog 11 dagen de pil slikken (normaal zou dit dus nog 4 dagen zijn) </p><p>Hier mijn klachten:</p><p>Vorige week was ik nogal uit me doen en was niet helemaal mezelf. Nu heb ik sinds gisteren middag een zeurend soort menstruatie gevoel in het midden onder in me buik en sinds gisteravond last van het midden van me onderrug. (Borsten zijn wel iets gevoeliger). </p><p>Nu is het dus eigenlijk nog helemaal niet de bedoeling. Maar zou het kunnen duiden op een zwangerschap/ innesteling ? </p><p>Graag hoor ik of jullie dit ook hebben meegemaakt of herkennen.</p><p> </p><p>Sorry voor het lange verhaal</p><p>Alvast bedankt!</p>
 
Hmm het zou allebei kunnen! Ik heb in het begin van mijn zwangerscchap ook gedacht nee joh ik kan niet zwanger zijn want heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. niet dus haha! :)
ik zou zeggen, stoppen met de pil en indien menstruatie uitblijft een test doen..
 
Dankjewel voor je reactie! Ik ben heel benieuwd. Dat stoppen met de pil is inderdaad een slimme zet!. 
 
 
Terug
Bovenaan