innesteling

hoi dames
even een vraagje : volgens babaybrabbel zou ik gister mijn innesteling hebben, nou had ik gister tegen de avond onder in de buik pijn, was geen ongi pijn en ook niet zoals ik de eisprong voel. kan dit ? kun je dat voelen als je de innesteling hebt?
mijn nod is pas 10 april dus nog even wachten.
groetjes tanja

Morning Tanja,

Ik geloof er wel in dat je een innesteling kan voelen want ik heb dat nu ook gehad!
Zo rond 26 maart zou ik dan mijn innesteling hebben en 26 maart 's avonds had ik ook een soort van menstruatie gevoel, ik dacht eigenlijk dat ik de volgende dag ongi zou worden maar dat werd ik maar niet.

En nu heb ik iedere dag wel wat rare krampjes...

Ik hoop dat het zo zal zijn voor ons beiden!
Ik heb mijn NOD a.s. zondag en jij?

Succes....
en laten we hopen dat het is gelukt!

Hoi Tanja en Ellen, wat erg hè, dat je van alles voelt (of WILLEN we het zo graag voelen???) en niet weet wat het is! Ik heb dat gisteren dus ook gehad, mijn innesteling zou pas morgen zijn, maar gisteren had ik 'kriebels' aan de linkerkant, van binnen vlak boven mijn lies. Wat kan dat nou zijn????? Ik had ook een piepklein beetje bloedverlies. Nu is het allemaal weer over.
Zou het toch een innesteling met bloedinkje geweest zijn, twee dagen eerder dan gepland? Ik durf het ook al bijna niet meer aan mijn vriend te vertellen als ik wat voel!
Jullie zijn twee daagjes eerder aan de beurt dan ik, ik duim nog steeds voor veel gevulde eieren met pasen!!
Liefs, el.

Hoi,

He wat een herkenning zeg. Ook ik moet rond de 10de april mijn NOD krijgen.
En heb al een kleine week last van krampjes in mijn onderbuik. Op mijn zogenaamde vruchtbare dagen hebben we "geklust" (tjee wat een uitdrukking).
Ik vroeg me ook af of ik me dat gewoon in mijn hoofd haal, maar als ik eerlijk ben voel ik "het" echt. Dus, spannend....voor tanja,ellen,el
en mezelf, daarom hoop ik dat we met zijn allen nieT ongesteld worden de 10de. Succes, en ik zal aan jullie
denken!!!!

Terug
Bovenaan