innesteling

hallo dames,lees hier al een tijdje mee maar heb dan nu toch echt zelf een vraagje.
volgens de berekeningen is (als alles goed is gegaan)morgen mijn innesteldag voel je hier ook wat van??heb namelijk al vanaf zaterdag buikpijn net of moet ik ongi worden,en later op de dag gaat de pijn hoger zitten het zweeft echt door m'n hele onderbuik..
alvast bedankt voor jullie antwoorden.
liefs R.
 
Hoi R.

Weet niet hoe het voor anderen is geweest, maar persoonlijk heb ik niks gevoeld bij innesteling...
Maar ik voelde m'n eisprong ook nooit en die voelen andere vrouwen soms wel.

Helaas heb je waarschijnlijk niet heel veel aan m'n antwoord, maar dit is dus mijn ervaring.

G.
(33 wk. zwanger)
 
hoi G,
vind het alleen al leuk dat je reageert
ik voel wel altijd mijn eisprong,maar wacht het allemaal gewoon weer rustig af probeer er niet te veel aan te denken gaat de tijd wat sneller en bespaart weer een helehoop teleurstellingen.
liefs R
 
Hoi R,

Bij mij is morgen ook mijn innestelling als het goed is. Ik heb nu geen andere of vreemde gevoelens of symptomen in mijn lichaam opgemerkt.

Ben wel heeeel erg benieuwd hoor!
Vorige keer dacht ik echt dat " het" raak was, mijn buik was dikker, voelde oa. een soort van zware band tegen mijn buik aangedrukt en was geregeld misselijk, nou mooi niet dus... en deze keer voel ik helemaal niks.

Ik denk ook dat er niet iets over te zeggen is, en dat het per persoon, vrouw dus.. verschilt maar ik hoop nu ook dat ik iets speciaals voel zodat ik weet van, ik voel dit en dit dus het zal nu wel echt zo zijn,of, het moet nu raak zijn.
Een soort van herkenning maar helaas, gewoon afwachten..

voor G.

Toch bedankt G. want jij bent zwanger en je hebt van het " begin" van de zwangerschap niks gemerkt dus kan het bij ons ook goedkomen nietwaar...
Dat geeft hoop!

R.
Mag ik vragen hoeveelste '"ronde" dit voor je is?

Als je nog iets weet of voelt laat het dan ff weten, het schept een band he, zeggen ze, hoor graag van je.

Jij ook succes morgen!

Groetjes Merel
 
Ik kan me bij jullie aansluiten. Als het goed is heb ik gisteren mijn innesteling gehad of vandaag? Ik heb geen idee, voelde gisteren helemaal niets alleen vandaag heb ik af en toe een pijnscheut in mijn buik. Of dit hiermee te maken heeft????? ik weet het niet.

Ik heb geen bloed verloren of zo iets dergelijks. Ik heb benieuwd....ik heb 19 mei mijn NOD en jullie????

Succes meiden

XX Bibi
 
Hallo allemaal,

Ook ik heb vandaag de 11e mijn innestelling als alles goed verloopt!

Ik voel ook nog steeds niks speciaals ofzo.

Ik zou dan geloof ik de 20e mijn NOD dag moeten hebben ik zal vanavond nog eens op babybrabbel kijken want ik moet nu gaan werken. hoor het nog wel!
succes!

Groetjes: Chili
 
Hoi allemaal, ik had als het goed was gisteren mij innestelling ik heb niets gemerkt. Ik had 3 mei mijn eisprong. Is het wel precies 7 dagen het kan toch ook langer? Wel elke dag afscheiding, ik weet niet of dat erbij hoort.

Groetjes Freddy
 
Hoi Freddy,

Ik dacht dat het na 5 dagen zou duren, die innestelling maar nu las ik ergens dat dit verschilt per vrouw en dat het zelfs wel 2 weken! kan duren?
Ik ben uitgegaan van 6 mei en dan 5 dagen verder dat is de 11e mei.

Weet jij het nu nog?

Ook ik heb wat last van (witte afscheiding, had dit de andere keren niet)
Weet iemand hier iets over te vertellen?
Lees het graag!
Groetjes Chili

 
Terug
Bovenaan