Innesteling

Hoi allemaal, is de innesteling precies 7 dagen na de eisprong? Ik had nl. 3 mei mij eisprong. Wat een rotgevoel was dat zeg. Wel heb ik al sinds een paar dagen de hele dag last van afscheiding. Kan iemand mij helpen. Sinds jan. ben ik gestopt na 12 jaar pil zit nu dus pas in maand 4 maar toch.

Meiden die zwanger zijn gefeliciflapstaart en de anderen veel succes met de spanningen van de NOD enz.

Groetjes Freddy
 
Ik had 14 dagen voor de ongi (30 april) mijn eisprong. Maar ik voelde hem pas 4 april.
Of het was een innesteling want sinds 2 mei heb ik echt veel meer afscheiding dan normaal. Ik vraag me af of dat ook door de pil kan komen maar het wordt wel spannend. Ik ben ook in jan. gestopt, 15e m'n nod en jij?
Die innesteling kan volgens mij ook wel eerder zijn hoor.
We wachten af
 
Hoi Freddy (en Annelot),

Ik heb het even voor jullie opgezocht en rond de 7e dag na de bevruchting gaat vind de innesteling plaats. Het kan iets eerder, maar ook wat later zijn (soms wel een week later!). Op babybrabbel.nl staat onder het kopje onlinetest datumcalculator en daar kan je allerlei dingen laten berekenen (bijv. wanneer je thuis zou kunnen bevallen en zo).
Ik ben in februari gestopt met de pil en ben nu bezig in ronde 4, als het een beetje regelmatig wordt zou ik donderdag mijn eisprong hebben en dan mijn NOD op 27 mei, spannend!
Ik ben benieuwd of jullie zo rond de 15e/17e goed nieuws hebben.

Groetjes Kiki
 
Terug
Bovenaan