innesteling?

hoi hoi,

aan alle meiden die zwanger zijn van harte.
ff een vraagje net als die andere.
ik ben 4 juli ongi geworden alles ging goed gewoon 6 dagen geweest.
en nu, nu ben ik vanaf gister een klein beetje donker, krampjes in mijn onderbuik.
het is al 2 dagen zo.
zou het een innesteling zijn?
terwijl ik twee weken geleden ongi ben geweest?
wie kan mij daar aan helpen wat het is?
groetjes desiree

dat heb ik dus ook Koetje25! En na het stoppen met de pil ben ik vanaf ong. 3 juli drie dagen ongi geweest. Ik heb nu iets van 5 dgn kramp. En geloof me Anoniem, je voelt dat wel hoor, het verschil tussen baarmoeder- en darmkramp!

Groetjes

Nou ja zeg! Ik heb precies hetzelfde! Ben 6 juli voor het laatst ongie geweest (6 dagen). Daarna buikkrampen, van die kleine steekjes in de onderbuik. Echt een heel raar, zeurderig gevoel. Ik zou bij God niet weten wat het is. Dit alles ging gepaard met hevige hoofdpijn. Hadden jullie dat ook? Ikzelf dacht dat het misschien door mijn eisprong kwam. Ik weet het niet...

Hey Sjantal,

bij mij is het net hetzelfde!!!!! Ik loop al 4 dagen met migraine en pijn in de onderbuik. Ben net als jij 6 juli voor het laatst ongi geweest. Even gerekend en mijn eisprong zou op 20/07 zijn, vandaag dus... Het zou dus echt wel kunnen dat de eisprong voor die ongemakjes zorgt!

Ik heb dat dus ook en wil graag weten wat het is. Als het goed is vandaag de eisprong (als die op de veertiende dag is). De vorige maand was het precies zo. het is niet echt bloed van ongesteldheid, maar meer bruin/rode stolsel met wat bruinig vocht. Is dit normaal? Wat is het? Wie heeft er antwoord? Ik zit in de 5e ronde dus ben niet net gestopt met de pil!

Terug
Bovenaan