Innesteling?

<p>hoi,</p><p>dit is mijn eerste keer op een forum, maar ik ben door alle pogingen (9) zo onzeker dat ik benieuwd ben naar jullie advies. Mijn verhaal...</p><p>Ik word altijd rond de 28/29/30 dagen ongesteld. Altijd met een paar uur ervoor flinke rugpijn. Nu was het ineens gisterenavond al zover zonder dat ik dit door heb gehad. Dit was dag 25 van mijn cyclus. Aankomende vrijdag 25-01) is pas mijn NOD.</p><p>Ik keek mijn vriend aan, zou het de innesteling zijn? Het was gisteren alleen donker bruin (oud) bloed. Vanmorgen veel helderrood bloed en zojuist besloten een tampon in te doen. Het is dus echt niet weinig, maar daarnaast helemaal geen krampen of last van me rug wat ik normaal wel heb.</p><p>Wat denken jullie? Innesteling of een vroege menstruatie? </p><p>Ik wacht op jullie tips/hulp!</p><p>Groetjes,</p>
 
Hey gebruiker! 
Ik vrees dat het een vroege menstruatie is. Zeker helderrood is geen goed teken en als je een tampon moet gebruiken is het in een dermate hoeveelheid dat het op je menstruatie duidt.
Ik vond deze link wel handig: https://www.24baby.nl/zwanger/ben-ik-zwanger/innestelingsbloeding/ Daar staat een overzichtje met kenmerken van innestelling vs menstrautie. Bij hoeveelheid staat bijvoorbeeld ook 'enkele drubbels tot licht vloeien'. Als je over 2 dagen nog helder rood verliest dan is het 'officieel' een menstruatie. 
 
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik was er zelf ook al bang voor, zo balen die wisseling elke maand. Welke dag, hoeveelheid, kwaaltjes.. En elke maand denk je weer, zou het dan nu?
 
groetjes,
 
Ik denk ook dat je menstruatie eerder is dan anders. Ik gebruikte wel de ovulatie testen van CB omdat ik erg onregelmatig was
Mijn tip probeer je vooral niet te focussen op wat je moet voelen. Want niet iedereen voelt een innesteling. 
Ik ben zwanger geworden bij ronde 13 en ik moet zeggen dat we die maand na de eisprong op vakantie gingen en 100% er niet mee bezig was. Ik voelde dingen en deelde het maar ik wist zeker dat ik ging menstrueren terwijl ik nooit gevoelige borsten, buikpijn en vaak moet plassen voordat ik menstrueer.
 
inmiddels bijna 19 weken zwanger.
 
Hoi Beautygirl,
Bedankt voor je reactie! Ik vind het zo lastig om te denken dat het wel goed komt en ik ben steeds maar aan het bedenken waar het mis gaat elke maand. Heb jij 13 rondes gewacht of liep je al in het ziekenhuis?
Ik had in augustus zoveel pijn tijdens mijn menstruatie dat ze me hebben doorgestuurd naar een gynaecoloog. Die dacht aan endometriose. We hebben in februari een afspraak bij de fertiliteitsarts, spannend!
 
Terug
Bovenaan