Innesteling

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Dit onderwerp komt vast vaker langs maar snap er niks meer van en wil even luchten. Heb al een poosje een cyclus van 34 dagen. En zit nu op dag 25. Heb de 21e volgens de berekening mn ei gehad en heb deze naar mijn idee ook gevoeld; paar uur krampen onder in mn buik. Nu had ik gisteravond ineens een paar drupjes bloed bij het afvegen. Vond t een beetje vroeg. Maar vannochtend is het aanzienlijk meer dan een paar drupjes maar wel licht van kleur en ook minder dan wanneer ik menstrueer...maar heb het idee dat het veel meer is dan wat normaal is bij innesteling. Nu heb ik nog nooit een innesteling gehad dus heb niet echt een referentiekader...verder heb ik niet echt klachten die ik normaal heb bij menstruatie zoals buikkrampen en hoofdpijn...</p><p>Als ik ga googlen krijg ik ook niet heel veel duidelijkheid. Bij de ene site is innesteling alleen een paar druppen en bij de andere site kan je het idd verwarren met de menstruatie. Wat kan het toch ingewikkeld zijn. Wil me niet druk maken maar kan me toch ook niet echt op werk focussen. </p><p>Wat moet ik doen? Of nouja...wat kan ik doen? Volgens mij alleen afwachten denk ik...</p>
 
Bedankt voor je reactie. Ja is inderdaad moeilijk te zeggen het kan allemaal haha. Ben helaas nooit zo geduldig. Merk wel dat het duidelijk minder hevig bloed als normale menstruatie. Maar vind het nog vrij veel voor een innesteling. Mja misschien is de innestelingsbloeding meer dan ik had verwacht whaha. Normaal ben ik wel 5 dagen goed ongesteld. Dat zou te lang zijn voor een innestelingsbloeding dus eerst maar zien hoe lang de bloedingen duren...
 
 
Terug
Bovenaan