innesteling??

A

Anoniem

Guest
hoi mensen,

ff een vraagje ik heb precies zo rond mijn eisprong geklust.....en nou verloor ik gisteren wat bloed niet veel maar in mijn slijm (ja erg ranzig klinkt het zo)
zou dat dat een innesteling kunnen zijn ik heb ook last van krampen en steken in mij buik

groetjes sw33tness

hoi hoi
k snap je berichtje niet hellemaal. in mijn slijm?  wanneer behoor je dan eigenlijk weer ongi(liever niet)te worden . zoals je t schrijft lijkt t alsof je direct na t klussen bloedverlies had  in dat geval lijkt t me zeer zeker geen innestelingsbloeding dat zou niet kunnen want de reis van een eitje bvrucht of niet,naar de baarmoeder duurt enkele dg.misschien moet je je vraag nog n,s nieuw formuleren.

Hoi, ook ik wil wel eens weten wanneer je nu een innestelingsbloeding hebt.
Ik hoor wel eens dat dit kan een paar dagen na de ovulatie, maar ook rond de 6e week van de zwangerschap. Wanneer kan het nu voorkomen?
Wie weet dit?Misschien wilde je dit weten?
D

hey hey,

wat ik bedoelde was dat er in mijn witte vloed om het zo maar te zeggen wat bloed zat. Ik had een paar dagen daarvoor geklust, dus d8 misschien een innesteling...
maar goed heb ook last van krampen in mijn buik....en veel plassen maar we zien het wel weer waarschijnlijk is t niet zo....wachten tot de 19e maar weer

groetjes sw33tness

k heb ff gekeken op www.babybox.nl daar staat een beetje beschreven hoe t werkt ze hebben t niet precies over dg ,maar er staat een plaatje bij van de baarmoeder en de reis van het eitje en die zit bij dag 8 in de baarmoeder.k geloof het was bij t onderwerp vruchterbaarheid.maar t zal vast ergens op het internet te vinden zijn, maar volgens mij kan t best een innestelingsbloeding zijn geweest. ik hoop het voor je  
gr donna

ey
hartstikke bedankt ga meteen ff kijken. Had ook al gelezen dat het dan na 6 dagen ongeveer kan op een site, maar heb zon kramp in me maag voor 2 dagen nu vannacht ook nauwelijks geslapen,,,,ga ff bij de dokter langs. Ben altijd bang dat ik wat heb overgehouden aan mijn miskraam. Kan de dokter me weer ff geruststellen hoop ik.

liefs Sw33tness

Terug
Bovenaan