innesteling?????

A

Anoniem

Guest
hoihoi,

het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst. maar ik heb wel in die tijd meegelezen.

ik heb het volgende:
ik heb mijn eisprong waarschijnlijk op 3 mei gehad.( ben aan het temperaturen en daar ging mijn temp omhoog) . op 11 mei had ik bij het afvegen( op de wc na het plassen) een beetje bruin/rozig slijm (sorry). 2 dagen erna ook nog en ineens was het opgehouden.
zou dit met innesteling te maken kunnen hebben.
morgen heb ik mijn nod maar ik ben van plan om donderdag te testen.

mijn temp is inderdaad nog steeds 0,3 graden hoger dan voor min eisprong. ben echt benieuwd

Ik  heb ergens gehoord dat als je innesteling hebt, je temp ook weer extra omhoog (kan) gaan. Dit gaf mij vorige ronde hoop want na mn ei al 4 tiende gestegen te zijn, steeg mn temp nog eens 2 tiende rond de dag dat t n innesteling zou zijn..maar helaas was t niets. Hopelijk is t bij jou beter nieuws...!! Dat je n beetje bruin afveegde is toch al iets meer hoop..

Hoi Anna

Het kan inderdaad innesteling zijn.
En wat Mella Bella zegt klopt ook...maar helaas herken ik ook dat het valse hoop kan geven... Je weet het dus gewoon nooit.
Ik hoop het voor je.
Succes!

Liefs Linnepinnie

Hoi,

Ik zit eigenlijk met hetzelfde. Ik heb mijn ei op 7 mei gehad. En heb sinds een paar dagen af en toe met afvegen wat rood-roze afscheiding. Ik denk zelf wel aan een innestelingsbloeding. Maar hoe lang kan dit duren? EN is dit een garantie dat je zwanger bent?
Mijn NOD is pas volgende week maandag!!!!
Dat duurt dus nog erg lang.

WIe kan helpen?

Hallo ik heb op 23 mei mijn NOD en nu verlies ik sinds vanmorgen beetje bloed, roze/rood niet zo heel veel maar toch. Zou dit innesteling kunnen zijn of niet??

ook heb ik pijn in mijn onderbuik net boven mijn vrouwelijkheid....

Terug
Bovenaan