Innesteling ?

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo dames ! </p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik zit op 7 dpo en sinds gisteren had ik eerst een sliertje lichtbruin bij het afvegen en daarna wat lichtroze. Nu blijft het bij dat lichtroze. </span><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb ook wat ongesteldheidskrampjes. Ik moet feitelijk pas over een  week ongesteld worden dus ik weet niet of dit innesteling is. </span></p><p>Graag hoor ik jullie meningen/reacties.</p><p> </p><p>groetjes, </p><p>Nathalie</p>

Qua timing (7 dpo) en symptomen (lichtbruin/lichtroze 'bloeding') zou het kunnen. Als je pas over een week ongesteld moet worden, zal dat het niet (nu al) zijn toch? Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar het klinkt wel als een innesteling. Afwachten... ;)

Hey Lilaa, 

Gisterenavond is het toch doorgezet.
ik moet morgen beginnen met clomid, 150 Mg, 3 x per dag. 
Ben nu hevig aan het menstrueren, echt jammer, maar helaas. Hopelijk dat de volgende ronde goed zal zijn.

Sorry slik jij 3x per dag 150mg clomid? Van dag 3 t/m 7 neem ik aan dan maar je slikt dus 450mg clomid per dag? ?

Hee Wilkindje, 
nee, nee haha, sorry had het dan verkeerd geschreven. Ik heb 4 doosjes gekregen van 50 mg, en moet daar 3 per dag van slikken.

Terug
Bovenaan