Innesteling?

<p>Hoi. </p><p>Om te beginnen heb ik echt een zeer irregulaire cyclus. Vorig jaar april bevallen en eerste menstruatie kwam begin augustus, daarna pas 31 oktober. Toen ben ik eind november met de pil gestart maar dat beviel niet dus week later meegestopt waardoor 1 december een bloeding kwam. Daarna 25 december een menstruatie ofja paar dagen bruin bloed verlies terwijl normaal mijn menstruaties veel en rood zijn.</p><p>Anyway.. 31 dec onveilig gemeenschap gehad. En nu wakkee van honger en hele nacht veel pijn in onderrug en nu in mijn linker onderbuik. Kan dat innesteling zijn?! </p>

Denk dat dit altijd een beetje lastig blijft om te zeggen. Dit klinken wel als symptomen die bij een eventuele zwangerschap kunnen horen maar het is nog wel vroeg. Toevallig zit ik in hetzelfde schuitje, rond 31 dec eisprong gehad en sinds gister moe en krampjes. Ik heb ook het idee dat ik mezelf een beetje gek maak omdat ik het zo spannend vind en ben bang dat er niets anders op zit dan afwachten.. Normaal gesproken schijnt een innesteling plaats te vinden tussen 6dpo en 12dpo geloof ik. Spannend hoor! Zal voor je duimen

Terug
Bovenaan