Innesteling?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Wij proberen sinds deze maand voor een een tweede kindje. 1 januari had ik mijn laatste menstruatie via de pil en daarna zijn we ervoor gegaan. </p><p>Op dag 12 voelde ik duidelijk mn eisprong en zag ik het ook door mijn afscheiding. Afgelopen maandag zou dat 2 weken geleden zijn dus ik hield maandag 27 januari aan als mijn NOD. </p><p>Sinds zondagmiddag heb ik wat last van bloedverlies niet heel veel en helder rood. Het stopte weer en toen is het maandag verder gegaan en daarna afgenomen. Heb vanaf dinsdag eigenlijk alleen maar roze bloed ontdekt. En het is sinds gisterenavond gestopt. </p><p>Het voelde helemaal niet als een normale menstruatie. Heb altijd veel buikpijn en bruinverlies, maar dat had ik nu helemaal niet. Vanmorgen bij de dokter geweest voor iets anders en gelijk gevraagd, maar die denkt aan een innesteling en adviseerde om later nog eens te testen. </p><p>Iemand een idee wat ik hiermee moet? Ik weet niet of ik dit nou moet zien als dag 29 van mn cyclus? Heb normaal altijd korte cyclussen. En wanneer zou ik het beste kunnen testen? Maandagochtend was de test negatief en zojuist weer getest die was ook negatief.</p><p>Hoop dat iemand hier raad mee weet, want ik heb dit nog nooit meegemaakt. </p><p>Alvast bedankt! </p><p>Liefs</p>

Je menstuatie is tijdens de pil heel anders. Dat kun je niet met elkaar vergelijken. Het kan wezen dat je aan het 'ontpillen' bent.
Ook kan je door de pil een andere menstuatie cyclus en menstuatie krijgen . Je hele hormonenspiegel is nu in de war. 
Maar wat de dokter zegt, het kan ook een innestelingsbloeding zijn. 
Ik zou over een paar dagen nog een keer testen en dan weet je het zeker. 
Succes ! ?

Dankjewel voor je reactie! Toen ik de eerste keer zwanger probeerde te worden kreeg ik gelijk een cyclus van 27 dagen met een voor mij normale menstruatie. Heb dit nog nooit mee gemaakt. 
Zal over een paar dagen testen voor de zekerheid,  maar ben bang dat het dan misschien toch is dat mn lichaam in de war is helaas.? 

Terug
Bovenaan