Innesteling?

<p>Hallo allemaal, </p><p> </p><p>Bij voorbaat excuus voor de details maar heb echt even ervaringen/ advies nodig ?</p><p> </p><p>Vorige week donderdag had ik bij het afvegen 1x lichtroze bloed, vrijdag ook 1x, vrijdagavond hele erge kramp in mijn buik dat ik echt even moest gaan liggen en smorgens 1x helder rood bloed met slijm. De hele dag menstruatie achtige, zeurende pijn onder in mijn buik, dus ik dacht dat mijn menstruatie eraan zat te komen. </p><p> </p><p>Nu een week later geen menstruatie te bekennen, wel iedere dag dat zeurende gevoel, vanmorgen een test van de action gedaan, die was negatief. </p><p> </p><p>De laatste keer dat ik een menstruatie had was 18 feb.. </p><p> </p><p>Zou het vorige week een innesteling geweest zijn? </p><p> </p><p>Kan het gewoon een menstruatie zijn die er lang over doet om door te zetten?</p><p> </p><p>alvast bedankt voor jullie reacties! </p>

Dat zou heel goed kunnen ik zou dus nog een weekje wachten met een volgende test dan zitten er 2 weken tussen en dan weet je zeker dat je lang genoeg heb gewacht 

Terug
Bovenaan