innesteling

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Dit is mijn eerste ronde en ik zit best met veel vragen. Kan je het innestelen ook voelen of merk je daar helemaal niks van? Ik heb zaterdag mn ei gehad denk ik want toen had ik veel dik slijm (sorry) en nu heb ik vanavond steken rechts onder in mijn buik en een beetje zeurderig gevoel. Als het goed is is mn NOD rong 18 juli. dit weet ik nog niet precies want ik weet mijn cyclus niet.Alvast bedankt

liefs Happy

Hoi hoi

ze zeggen dat je het kan voelen met inderdaad hele lage buikpijn. eigenlijk soort ongi-gevoel. Ik was afgelopen zaterdag ook meest vruchtbaar en heb die klachtjes ook nu. Met lage rugpijn erbij. Heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen ook een innestelingsbloeding hebben gehad. Het kan maar hoeft/moet niet.

Succes en ik duim voor je

Groetjes Sanneke

Hoi Sanneke,

bedankt voor je reaktie.Ik heb inderdaad ook last van lage rugpijn. Het is ook allemaal nog zo vreemd als je in de eerste ronde zit.

liefs happy

Hoi Happy,

Ik heb juist gehoord dat je een innestelling niet kan voelen. wat ook zou kunnen is dat dit je eisprong is....??? Het blijft gissen met het vrouwelijk lichaam. Zeker als dit je eerste ronde is nadat je gestopt bent met de pil, is het vaak onduidelijk omdat je je cyclus niet weet. Ik heb ook wel gehoord dat veel meiden last hebben van ontpillen met allerlei klachtjes. Dus helemaal zeker weet je het nooit, dat weet je pas als je een positieve test in handen hebt en terug kan rekenen.
Ik hoop dat het de eerste ronde gelijk raak zal zijn voor jou. Ik duim voor je.

Groetjes Anoek

hoi anouk,

Het is inderdaad allemaal verwarrend zeg. Zeker nu het allemaal nog zo nieuw is, denk ik bij ieder dingetje ; wat zou dit nou weer zijn. Ben daarom blij dat dit forum er is, kan je tenminste al je vragen stellen. Bedankt voor je reaktie en succes

liefs happy

Hoi happy,

ik ken dat ook, mijn lichaam doet ook vreemde dingen met me.
Zit net als jij in eerste ronde en voel me al een paar dagen raar.
Heb nu zelfs na krap 16 dagen cyclus een bloeding, waar dat nu weer vandaan komt?
het is niet me ongie, want dan is mijn cyclus wel heel kort, schijnt dat het kan van me ei, of wie weet innesteling ?
Ik wacht het maar af.

Succes ermee.

Groetjes Bambi

Hai,

Hier een reactie van iemand die al wat langer bezig is.

Jullie zitten in de eerste ronde en ik denk dat dit het ontpillen is. Toen ik was gestopt met de pil voelde ik de eerste 3 maanden ook van alles en was ik heel onregelmatig. Na 3 maanden kreeg ik weer het gevoel dat ik had voordat ik met de pil gstopt was. De normale menstrutieklachten als hoofdpijn, wat buikpijn enz.

Pas na een half jaar werd mijn cyclus regelmatig. Ik wist ook van niks en zat mij ook iedere keer af te vragen wat het allemaal kon zijn en mij druk te maken. Voor iedereen is het anders dus jullie kunnen wel snel ontpilt zijn hoor!

Probeer je niet te druk te maken en te genieten van het proberen zwanger te worden want misschien gaat het langer duren (in mijn geval nu al 19 maanden) en dan maak je jezlef helemaal gek.

Ik weet als geen ander dat je moet proberen je niet te druk te maken, al is dat makkelijk gezegd dan gedaan. Ook ik heb nog steeds iedere maand dat ik ongesteld moet worden dat de zenuwen opspelen en dat ik elke keer denk, zou het deze keer wel raak zijn.

Veel succes allemaal en veel liefs

Nataly

Terug
Bovenaan