innesteling

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik ben onregelmatig ongesteld ik ben nu acht maanden bezig en het ging 26,28,30,28,30,42,42 en nu is het dus 34 dagen geleden.
Normaal krijg ik altijd een dag voor mijn nod last van een bruine afscheiding en de dag erna wordt ik ongesteld.
Zaterdag had ik bruine afscheiding dus ik dacht ik wordt morgen ongesteld maar dat was dus niet zo. Het is nu woensdag en gister had ik last van mijn rechterlies en been. Maar nu heb ik last van ongesteldheidskrampen weet iemand hier misschien wat over?

Groetjes Daphne

hoi Daphne

het zou kunnen zijn dat je een innestelings bloeding had, wanneer moet je ongesteld worden?

Ik had heel veel zwangerschaps verschijnselen en dacht nu echt ben zwanger maar helaas. ik dacht ik heb een innestelings bloeding maar helaas het zette door en me gevoel dat ik zwanger was is weg. me zwangerschaps verschijneselen zijn nu bijna allemaal weg, Ik wil je niet deprimeren maar hou er rekening mee dat je menstruatie zou KUNNEN komen.

Positief is dat het niet heeft door gezet bij je dus zodra het kan testen, ik duim voor je dat ie posi is.

veel succes meid, laat nog ff weten of je psoi hebt getest

groetjes quinta

Terug
Bovenaan