Innesteling?

A

Anoniem

Guest
<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi allemaal,  </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik schrijf ook even een keer mee, ik lees veel, maar schrijf bijna nooit. <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />Aanstaande zondag (of maandag) mijn nod. Ik heb 15/16 febr mijn eisprong gevoeld. Nadien continu wat steekjes (niet pijnlijk) / trekkerig gevoel gehad rondom mijn liezen.. gisteren (8/9dpo) na het plassen iets roze op het wcpapier? Nu iets last van nog die steekjes en een wat kramperig gevoel. Zal dit positief zijn???</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Liefs</p>

Dat kan zeker een innesteling zijn, ik had dit zelf ook (vijf dagen voor NOD). Normaal had ik nooit tussentijdse bloedingen oid, dus ik wist meteen dat het raak was. :) Maar uiteraard kan het altijd alle kanten op. Het enige wat je kunt doen is wachten. Duurt een eeuwigheid, he? ?

Succes! Hopelijk heb je binnenkort een positieve test in handen!

Dat klinkt hoopvol! 
Het wachten duurt idd lang.. ben er nu ook wel erg op gefocust merk ik.
Heb jij toen voor nod of na nod getest? Ben zo benieuwd ?

Ik heb toen twee dagen voor mijn NOD getest met een early test van Etos, deze werd al gauw positief. Daarna werd de streep ook steeds donkerder en inmiddels ben ik bijna 9 weken zwanger. Succes!

Ik verwacht zaterdag mijn menstruatie, heb al sinds zondag krampen en vandaag 3 druppels bloed verloren, nog steeds krampjes.. kon het natuurlijk niet laten om vanavond te testen ??‍♀️maar die was natuurlijk negatief.. spannende dagen en duren heeeel lang, als het morgen niet doorzet ga ik zaterdag maar weer eens testen.. ik heb nl ook nooit tussentijdse bloedingen alleen bij mijn eerste zwangerschap ??‍♀️

Thnx voor je antwoord @ikbenlisa. Fijne zwangerschap!!  Is idd vreemd. Spannend en afwachten he. Hopelijk beide een positieve test!
Ik twijfel heel erg om morgenochtend te testen met een early test van kruidvat. Zou dan 2 dagen voor nod zijn... 

Terug
Bovenaan