Innesteling

<p>Hey iedereen , </p><p>22 nov was het mijn ovulatie. <br />Nu eergisteren heel klein beetje bruin verlies , dus dacht aan innesteling… gisteren vandaag toch wel wat heftiger maar nog altijd bruin bloed verlies , soms een beetje lichter maar dan weer meer naar de bruine kant. Ik heb wel maandverband nodig want het is wat te veel voor een inlegkruisje. Voor de rest ook wel een klein beetje menstruatie krampen. Normaal 6 dec mijn NOD en heb wel een normale cyclus dus snap het niet moest het toch mijn menstruatie zijn ? nog iemand dit meegemaakt en toch positief getest? Of moet ik van het ergste uitgaan? <br /><br /></p>
 
Als je op 22 nov je ovulatie hebt gehad, lijkt het me nu te vroeg voor ofwel een menstruatie ofwel een miskraam...
Tijdens mn vorige zwangerschap heb ik m'n innesteling aangezien als ongesteldheid, dus t kan best heftig zijn...
Ik zou dus even afwachten en anders evt dit weekend gewoon een test doen?
 
Ja ik vind het idd ook heel vroeg voor al menstruatie door te krijgen... Deze morgend toch een test gedaan maar was negatief , mss ook nog niet de moment om te testen? 
Dit weekend of na mijn NOD nog eens testen. 
We hebben al een dochter van 18maand en ik weet dat ik bij haar zelfs 5 dagen heftige bloeding had , dat ik ook dacht van dit is menstruatie.. maar na een paar dagen toch positief getest. 
toch ben ik nu weer onzeker... ? 
 
Ik snap je helemaal... Het is zo irritant om die onduidelijkheid en onbekende symptomen van je lichaam te hebben:(
Maar als je zeker bent van je ovulatie op de 22e kan het geen menstruatie zijn nu in mijn ogen.

Het is nu ook wel erg vroeg om positief te testen, al had t wel gekund... Ikzelf heb mn NOD op 7 december en had het liefst vandaag al getest, maar weet dat de kans dat je op 9DPO positief test erg klein is.
Dus dit weekend testen? Weet trouwens dat er een groep is hier op 't forum met meiden met een NOD rond pakjesavond:) Allemaal in hetzelfde schuitje haha.

 
Had jij ook kleine klontertjes toen? 
Ik nu wel ineens :( dus het zal echt mijn menstruatie zijn... snap er niets van! Mijn lichaam is helemaal van slag precies 
 
Ik heb echt geen idee joh. Omdat ik toen niet zo mee bezig was met symptomen en t ook gewoon aanzag als menstruatie heb ik daar echt niet naar gekeken toen.
Zelfs voor vandaag zou t wel een vroege menstruatie zijn, niet?
 
Ja het is zeker een vroege menstruatie... en is ook de eerste keer dat ik dit meemaak. 
maarja mijn hormonen zijn mss helemaal op hol geslagen :p 
 
Bloeding van gisteren gedaan. 
nu opeens heel misselijk en rommelende darmen.  
normaal morgen mijn NOD (maar menstruatie juist gehad denk ik) 
test ook negatief ? 
snap er echt niets van. 
 
Terug
Bovenaan