Innesteling?

<p>Hallo dames, </p><p>Ik heb dit al paar dagen in m'n hoofd en ben nieuwsgierig of jullie dit herkennen tijdens de innesteling bijvoorbeeld. Misschien verbeeld ik me dingen maar ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen. (Voor de info ben sinds kort gestopt met de pil dus geen idee wanneer de eisprong precies zou kunnen zijn haha)</p><p>14 dec ongesteld tot 18 dec</p><p>23 dec gezellig gemaakt ?</p><p>24 dec migraine </p><p>25&26 dec witte afscheiding</p><p>27 & 28 dec steekjes rechts onder in buik</p><p>Dankjulliewel! </p>
 
Gezien je laatste menstruatie die startte op 14 december is het waarschijnlijker dat je je eisprong gevoeld hebt. De steekjes in je buik horen daarbij en ze zijn netjes 14 dagen na de start van de menstruatie. Ook witte afscheiding is normaal rondom je eisprong. Voor een grotere kans op een zwangerschap ben je dan net te vroeg geweest met het gezellig maken en heb je waarschijnlijk over een dag of 14 je menstruatie weer.
 
Gezien je laatste menstruatie startte op 14 dec is dit nog veel te vroeg voor een eventuele innesteling, wellicht dat je je eisprong gevoeld hebt
 
Heb je altijd korte cycli? 
Je eisprong 7 dagen na de start van je menstruatie is erg vroeg. En dan op dag 14 een innesteling. Dan kom je op een veel te korte cyclus uit? 
Daarnaast horen witte afscheiding en steekjes gewoon bij een normale cyclus ook. Niks om je druk over te maken. Ik ben 4 jaar bezig geweest voor de eerste en heb de hele regenboog aan klachtjes gevoeld. Het betekende nooit wat. Toen ik zwanger was heb ik niks van de innesteling gemerkt en voelde het gewoon alsof mijn menstruatie eraan kwam. Bij de tweede precies hetzelfde. Behalve dat ik op dag 13/14/15 na de eisprong heel licht bruine afscheiding had. Ik dacht dat het vast mis ging. Maar dat was dus een innestelingsbloeding, zo licht. Maar niks van de voorafgaande innesteling gevoeld hoor.
 
 
Verward meisje
 
Mijn 1ste dag van mijn laatste menstruatie was op 8/01 (deze heeft een 6 tal dagen geduurd)
Volgens de app en online ovulatie berekeningen
zou mijn ovulatie op 24/01 hebben plaatgevonden
Dan hebben wij gedurende het hele weekend gezellig ? van 21 tot 25 (alle dagen)
Nu had ik in de week van 24/01 een zeurderig trekkig gevoel in mijn onderbuik en af een toe wat steken (dit starte al op di 25/01 en op woen 26/01 ook. dit was ook het geval op do 27/01
en vrij 28/01 kreeg ik hier meer last van aanhouden pijn in in mijn onderbuik. Op zaterdagnacht werd ik zelf wakker van de pijn door constante steken in mijn onderbuik
Verder is mijn afscheiding normaal.Ik heb wel hongerbuien sinds vorig weekend al.Constante zin in chocolade 
Nu was de pijn in mijn onderbuik en de steken vandaag opgehouden.Tot daarnet kreeg ik weer steken in mijn onderbuik. En ik heb ook last van rommelde darmen. Nu heb ik sinds vandaag af en toe steken in mijn linker en rechterborst
En gisteren voelde ik mij heel zweverig,duizelig
Ook had ik daarnet last van (spanninghoofdpijn) aan beide kanten van mijn voorhoofd
Meestal als in ongesteld moet worden heb ik altijd last van migraine.Nu dus nog niet Nu heb ik ook sinds vandaag meer zin in seks
ik heb meestal een regelmatige cyclus mijn voorgaande (zonder anticonceptie zaten op 29 dagen) en mijn recente zat op 30 dagen was toen 2 dagen overtijd,maar nadien gewoon ongesteld geworden
ik ben met de Uva-ring gestopt op 7/10
Ik weet geen raad meer? zijn dit symptomen Van een beginnende ongesteldheid of ben ik toch zwanger ? ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven? 


Alvast bedankt
 
 
 
Helaas kan niemand hier je goede raad geven, aangezien het voor ons net zoveel gokken is als voor jou. Al je klachten kunnen ook passen bij een aankomende menstruatie. Moet eerlijk zeggen dat ik het voor een zwangerschap wel wat vroeg vind om al die kwaaltjes al xo vroeg te hebben, maar het zou kunnen. Het enige dat je kan doen is afwachten of je ongesteld wordt en zo niet, een zwangerschapstest doen
 
Terug
Bovenaan