Innesteling?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Kunnen jullie met mij meedenken? Ik heb vanaf dag 7 elke ochtend ovulatietesten gedaan. Op 3, 4 en 5 mei een streepje zichtbaar waarvan ik die van 5 mei als positief heb gezien (https://ibb.co/Y0pzLqP). De rest van de testen was allemaal wit, ook die op 6 mei. Sinds vanmorgen heb ik onwijze last van menstruatiekrampen, rugpijn en ook licht bloedverlies. Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad. Is dit wat meer mensen ervaren als een innesteling? Want 10 dpo is toch wel echt vroeg om nu al een menstruatie te zijn? Ik verwacht mijn NOD op 19 mei</p>
 
Ik heb ook die testjes van telano, de laatste cyclus was het streepje echt donkerder dan de controle streep.
Na 10 dagen zou het menstruatie kunnen zijn. Maar je zou ook een test kunnen doen ;)
 
Als die test de donkerste in de reeks was, dan zou ik idd zeggen dat dat je lh piek is geweest. 10 dpo met deze klachten zou een innesteling kunnen zijn, maar ook een vroege menstruatie. Heb je voorheen altijd een regelmatige cyclus gehad? Het is helaas even afwachten denk ik, als je nu test heb je nog kans dat je zelfs bij een innesteling negatief test omdat er mogelijk nog niet voldoende hcg aangemaakt wordt
 
Terug
Bovenaan