innesteling?

hey meiden, allereerst natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
ik heb tegelijk even een vraagje over innesteling.
kan je dat voelen?
Wie heeft hier ervaring mee?
Als ik nu zwanger zou zijn , zou gisteren de innesteldag zijn geweest.
Nu werd ik vanacht wakker met een waanzinnige druk op mijn blaas en pijn in mijn buik en rug.
Ik naar de wc en wat denk je???
3 druppels en ik kon weer terug naar bed.Heb ik daardoor zo'n druk op mijn blaas? ik dacht dat die wel helemaal vol zou zijn.
Ik heb dit eerder gehad, dat gevoel, maar dat was in de nacht van dag 28 op 29 van mijn cyclus en dan werd ik in de loop van dag 29 ongi.
Maar ja, dat is nu veel te vroeg want volgende week vrijdag heb ik pas mijn nod.
Ik vanmorgen gelijk achter de pc, en naar babybrabbel, want misschien had ik mij vergist en was vandaag of morgen mijn nod , maar toen kwam er te staan dat ik op 26 maart mijn ovulatie had en op 31 maart de innesteldag.
Maar goed ,ik ga er nogmaals niet vanuit maar mijn ogen gingen wel even wat wijder open, want dat gevoel op mijn blaas en die pijn bij mijn baarmoeder heb ik normaal rond mijn nod en nu rond de mogelijke innesteldag...
wie kan mij helpen?

liefs en badankt alvast.
janine
 
Hoi Janine,

Ik heb geen antwoord, maar een extra vraag! Ik wil graag weten hoe een innestelingsbloeding eruit ziet. Hoe lang kan het duren, rood of bruin bloed? Ik zat gisteren namelijk precies op dag 21 van mijn cycles en heb wat bloed verloren. Ik denk dat ik gewoon ongesteld aan het worden ben, maar toch vind ik het handig om te weten hoe het eruit ziet. Kan op internet geen goede beschrijving vinden.

Bedankt dat ik misbruik kon maken van jouw berichtje en ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Kiki
 
Terug
Bovenaan