innesteling

Hallo dames,
heb even een vraagje aan jullie heb deze vraag ook al op het zwanger worden forum gesteld maar wij nog niet zwangere dames weten dit niet echt.
het is bij iedereen natuurlijk anders maar kun je een innesteling voelen heb namelijk al een paar dagen buikpijn dan links en dan weer rechts het zweeft door m'n onderbuik (de pijn)ben geen bloed verloren en volgens de berekeningen moest ik als alles goed is 11 mei m'n innesteling hebben.
hoop dat jullie me meer kunnen vertellen.
liefs R.
 
Hoi R

of je de innesteling voelt weet ik niet, maar dat je een soort 'ik-voel-me-of-ik-ongesteld-ga-worden' gevoel hebt is voor mij wel herkenbaar.
misschien maak je je ongerust over dat gevoel, dat je zo graag wilt weten WAT je voelt? De hele zwangerschap door kom je van dat soort dingen tegen. Meestal weet ook de verloskundige niet wat precies de oorzaak is van een pijn of steek of 'gevoel'. Het is er en het gaat wel weer over meestal.

succes met je zwangerschap!
 
Hallo R,
Ik heb duidelijk de innesteling gevoeld. Ik voelde steken onderin mijn buik aan de zijkant. Ik dacht eerst dat het misschien mijn eisprong was maar toen ik terugrekende was het precies de periode dat het vruchtje zou moeten innestelen. Later heb ik het nog met een vriendin over gehad die ook zwanger is en zij had precies hetzelfde. Ik heb geen bloed verloren. Inmiddels ben ik ruim 15 weken zwanger. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt en succes met het zwanger worden (zijn?).
 
Terug
Bovenaan