Innesteling??

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Vrijdag is mijn  NOD. Ik ben vorige week donderdag voor 2e keer geïnsemineerd. Nu vanmorgen schrok ik wat ik had wat druppels bloed verloren. Begin van ongesteldheid??? of kan het innesteling zijn. Heb ook getemperatuurd en dat was 36,8 dus best hoog.
Ik had vorige week ook last van meer afscheiding. Ik heb ook niet echt last van een ongesteldheidsgevoel gehad. Normaal voel ik altijd van tevoren of ik ongesteld wordt. Nu dus helemaal niet. Ik baal als een stekker en hoop dat ik het mis heb en ik niet echt ongesteld wordt. Kan iiemand me hierin advies geven?
Groetjes van wanhopige Net

hoi net,
helaas kan niemand je advies geven,behalve rustig afwachten.ik kan je wel mijn verhaal vertellen.ik had al dagen menstruatiekrampen,dus ik dacht:niet zwanger,morgen word ik ongesteld.en de volgende dag,ja hoor,bloed aan mn wc papier.ik dacht:zie je wel!nouja,tenminste precies op tijd.dus ik naar de winkel voor tarwekiemcapsules en zwangerschapstesten voor de volgende ronde.kom ik weer thuis:weg bloed!huh?nouja zeg.volgende ochtend,geen bloed,test gedaan...tadaa:zwanger!!!dus meid,bloed zegt niet alles.bovendien is het een week?2 weken?na de inseminatie,dus een innestelingsbloeding is niet erg onwaarschijnlijk!zie het even aan.en misschien mag je wel voor een echo ivm de inseminatie!kreeg een collega van mij wel,7 dagen na ivf.maar dat is weer anders natuurlijk,maar wie weet.
ik duim voor je!en we horen van je he?
groetjes kari

Ik sluit me helemaal aan bij Kari.

Je kan alleen maar afwachten, hoegraga je ook verhalen wil horen van vrouwen die hetzelfde hadden en zwanger waren.

Volgens mij moet je gewoon wachten tot twee weken na de inseminatie en pas dan testen als je nog niet ongesteld bent geworden.

En niet wanhopig worden, want dara heb je helemala niets aan.

miep

Terug
Bovenaan