innesteling???

Hallo allemaal,

Wij hebben ivf in eigen cyclus, en vorige week zaterdag een terugplaatsing gehad dus nu 10 dagen geleden. Vannochtend toen ik met een tampon een test deed zat er een beetje bruin bloed aan. Kan dit nog een innesteling zijn of zit de ongi er aan te komen.
Ik moet anders vrijdag naar het ziekenhuis voor een bloed test.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

hoi sabrina,
wat vreselijk spannend voor jullie. De bruine afscheiding kan duiden op een innesteling, ik hoop het voor jullie. Wij zijn nu ook bezig met een 3de icsi behandeling in eigen cyclus. Morgen een derde meting. Ik had 11 follikels, hoeveel had jij er? En hoeveel zijn er teruggeplaatst?
Ik hoop zo verschrikkelijk voor jullie dat het goed gaat, heel veel sterkte.
wilma oftewel pittty36

hoi he pitty

hoe kan jij nu zoveel follikels hebben in eigen cyclus???   ikzelf doe ook icsi in eigen cyclus. ga   binnenkort met de 4e behandeling beginnen.
maar het gaat om je eigen maandelijkse ei , dus hoe kom jij aan 11???     dus jij loopt ook in het UMCG??

gr wilma

en sabrina ik ben erg benieuwd naar de uitslag, ik duim voor je!!!

Hallo Wilma23,

Ik lees net dat jij in het UMCG behandelingen hebt?

Mijn vriend en ik hebben 20 sept. een vervolgafspraak in het UMCG. Omdat ik in het verleden een clam.-infectie heb gehad, heb ik een vergrote kans dat mijn eileiders verkleefd zijn.
Voor de vak. zijn we ook al een keer in het ziekenhuis geweest, ik heb toen een inwendige echo gehad, daar was alles goed (eileiders kunnen ze daar helaas niet op zien) en er is bloed geprikt. Hier kwam uit dat ik veel antistoffen had, dus heftige infectie heb gehad. Moesten toch eerst jaar volmaken en dat is nu.

Waarsch. gaan ze straks eerst zaad van mijn vriend onderzoeken en dan cyclus bij mij volgen. Als dat allemaal goed is, krijg ik een kijkoperatie.

Ik lees dat jij al 3 ICSI behandelingen hebt gehad? Kan je me vertellen wat jouw ervaringen met het UMCG zijn? Ik heb een afspr. met een arts-assistent, weet niet welke.   Zijn de mensen daar ardig en kundig en hoe heb jij de behandelingen ervaren?
Wat is de reden trouwens dat jij deze behandelingen krijgt?

Veel sterkte en succes met je behandelingen!

Groetjes Hopey

hoi hopey

ik ben erg tevreden over het UMCG.. ze zijn allemaal aardig, (tja we hebben allemaal onze dag wel eens niet)     wij doen icsi in eigen cyclus, it omdat mijn man erg slecht zaad heeft, nog geen 200 duizend.   en ook nog matig van kwaliteit, dit komt ws doordat hij op 9 jarige leeftijd geopereerd is aan een bal die als baby zijnde niet is ingedaald.
lees mijn web log maar www.korenwilma.web-log.nl

veel succes

Terug
Bovenaan