Innesteling?????

Hoi meiden, ik heb een vraag over een innestelingsbloeding. Ik had namelijk afgelopen zondag bij het afvegen best wel veel doorzichtig slijm met daarbij kleine sliertjes helderrood bloed, niet veel maar wel duidelijk. (sorry voor het vieze verhaal). Ik heb voor de miskraam geen innestelingsbloeding gehad/gezien. Nu vraag ik me af of jullie ook zoiets hebben gehad. Ik had donderdag waarschijnlijk mijn eisprong. Nu zit ik me helemaal gek te maken en hoop ik natuurljk dat het een innestelingsbloeding was. Ik weet dat jullie de onzekerheid ook niet weg kunnen nemen, maar jullie hebben misschien wel enig idee wat het geweest kan zijn door jullie ervaringen.

Alvast bedankt!!!

Groetjes Cath

Hoi Cath,

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ongeveer 5 dagen na mijn eisprong 2 dagen een druppeltje helder rood bloed verloren. Ik hoop in ieder geval voor je dat het bij jou inderdaad een innestelingsbloeding was. Wat spannend he?! Laat je het weten als je een test hebt gedaan?

Groetjes Frédérique

Hoi Frederique! Bedankt voor je reactie! Ik heb het alleen zondagavond gehad, verder niks meer gezien. Spannend hoor. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Probeer uit te gaan van een cyclus van 5 weken, omdat ik zo onregelmatig ben, maar ik kan me nooit inhouden met die testen! Wil volgende week vrijdag testen, als ik dan nog niet ongi ben. Dan zit ik tussen de 4 en 5 weken.

Hoe is het met jou??

Groetjes Cath

Hoi Cath,

Met mij is het prima. Heb mijn eerste ongi achter de rug en heb komend weekend mijn eisprong als het goed is... dat wordt klussen!!

Meis, ik hoop echt voor je dat het een innestelingsbloeding was!!!!!

Laat het me weten, ik duim voor je!

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan