innesteling?

Hallo allemaal,
Nadat we onrustige weken hebben gehad ivm een ziekenhuisopname van mijn vriend- hij kwam op dag 15 van mijn cyclus uit het ziekenhuis dus het lijkt niet een 'verloren' cyclus- heb ik op dag 20, 21 en 22 iets licht rood bloed verloren. Ik dwing mezelf om niet teveel te hopen, maar.. het zou natuurlijk best kunnen. Help me hopen,
groetjes, Esmeralda

Hoi meis, wat spannend hè?! We gaan weer zo'n beetje gelijk op, net als de vorige maand! Mijn nod is 4 december, maar dat heb ik zo bedacht omdat ik vorige keer een cyclus had van 30 dagen. Kan dus nu weer net zo goed 28 dagen zijn en dan is de nod 'al' op 2 december. Pfffff, nog een hele week!

Heb jij al verschijnselen???

Liefs, el.

Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie lieve reacties, maar.. het mocht niet baten. Heel vreemd": vanaf dag 20 had ik dus op drie dagen een beetje lichtrood bloed, toen niets en op dag 24 ineens behoorlijk ongesteld. Ik had ook net als jij El de vorige keer een periode van 30 dagen, en nu dus ineens dit?? Hoe verder ik van het stopmoment van de pil afraak hoe onregelmatiger de cycli...nou ja, we gaan maar weer tellen. Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes en El: ik duim voor je!
Groetjes, Esmeralda

Terug
Bovenaan