Innesteling??

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Dacht vorige week woensdag ongesteld geworden te zijn, dit was 5 dagen voor mn NOD, heb normaal een heel regelmatige cyclus. Omdat het heel licht begon heb ik een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief. Donderdag t/m zaterdag bloedverlies gehad zoals een normale menstruatie. Nu ben ik vanaf zaterdag al licht misselijk, wat ik dacht te herkennen van mn vorige zwangerschap. Net een test gedaan en deze was positief! Herkent iemand dit? Ben ik nu zwanger of zou ik een vroege miskraam hebben gehad?

Groetjes

Hey Marije,

Ik heb dit 2 maanden geleden ook gehad. Had 5 dagen bloedverlies en best flink dus ik dacht jammer, op naar de volgende ronde.
Toen ik 2 weken later weer ovulatietesten ging doen waren deze dik positief...
Voor de zekerheid toch maar een zwangerschapstest gedaan...POSITIEF...
Die 5 dagen bloedverlies was dus geen menstruatie maar een innestelingsbloeding...
Helaas is deze zwangerschap niet goed gegaan. Heb vorige maand een miskraam gehad met 9 weken....
Maar dat hoeft natuurlijk niet te beteken dat dit bij jou ook het geval is.
Probeer er een beetje van te genieten zou ik zeggen...
Gefeliciteerd!!

Liefs Nurse

HOi
Ik heb bij mijn jongste kindje ook zoiets gehad. Ik had een zeer onregelmatige cyclus, waarbij ik lang ongesteld was. Maar op een gegeven moment dacht ik dat ik zwanger was, maar getest.. negetief.
Toen op naar de ovutesten en die waren telkens de eerste keer positief. En dat dus al binnen 3 weken. Ook had ik last van bloedingen, waarbij ik dacht dat ik ongesteld was.
Totdat ik vond dat mijn buik groeide.. en weer direct een pos. ovutest had. Toen maar daarna een zw.test gedaan en die was gelijk positief. Bleek ik toen al ruim 9 weken te zijn. Met 11 weken een echo gehad (omdat ik niet wist hoe ver ik was) en die was helemaal goed. Daarna geen bloedingen meer gehad. Ik was blij dat ik gelijk 11 weken was, want anders had ik behoorlijk in de piepzak gezeten..
Sterkte en het kan dus goed gaan, ze is nu 13 maanden.
Gr. mamajo.

Terug
Bovenaan