innesteling??

A

Anoniem

Guest
Mijn eisprong was ongeveer tussen afgelopen vrijdag en zondag, wanneer vind mijn innesteling dan plaats? En moet je dit altijd voelen??

Liefs Vic

Ik heb geen idee, weet wel dat je het niet hoeft te voelen, ik heb het beide keren niet gevoeld en geen drupje bloed gezien. Dus het kan ongemerkt gaan..

Hoi Vic,

Ik had echt een week geleden ofzo echt vreselijke buikkramp. Dus ik kijken op internet wat ze daarvan zeggen. Bij veel vrouwen was het idd de innesteling maar andere vrouwen werden gewoon ongi. Ik denk niet dat je speciaal 'iets' moet voelen.

Je kán wat voelen, maar het hoeft zeer zeker niet. Innesteling kan tussen 5-10 dagen na de eisprong.
Succes!!

Ik heb twee kinderen en bij beide heb ik de innesteling niet opgemerkt. Afgelopen cyclus verloor ik tussentijds wat bloed en toen dacht ik ook misschien een innesteling? Nee dus want na 45 dagen werd ik ongesteld. Het schijnt dat ong 1 op de 3 vrouwen een innestelingsbloeding heeft. Dus meer dan de helft merkt er niks van....

hallo verlies je altijd bloed bij een innesteling of hoeft dat niet want ik verlies nu bloed en het is net een lichte menstuatie maar mijn innesteling is pas 6 maart volgens de berekening en hoef pas 15 maart ongi te worden grtjes ramona

@verlegen meisje,

Het kan een tussenbloeding zijn, maar het kan ook zijn dat je al zwanger bent en een bloeding hebt. Kijk het even aan, ook hoelang de bloeding duurt en hoe heftig de bloeding is en anders zou ik gewoon even naar de HA gaan voor de zekerheid....

heyhey bedankt voor je reactie heb vloeien is nu gestopt dus ik heb het maar 2 dagen gehad ik heb mijn ha gebelt en die zegt dat ik moet af wachten dus jah dat doe ik maar zit niks anders op grtjes ramona

Terug
Bovenaan