innesteling

A

Anoniem

Guest
hallo Dames,

even een vraagje: ik heb de 18e mijn NOD nou heb ik sinds gisteren buikpijn onderin mijn buik, het voelt alsof ik ongesteld moet worden, maar dat zou veel te vroeg zijn. gisteren wat roze slijm. kan dit een innesteling zijn, en zo ja moet je dan ook voorzichtiger zijn met een aantal dingen zoals sporten ofzo of kan dit geen kwaad??
wie kan me hier iets over vertellen. ga er niet vanuit dat ik zwanger ben maar heb wel pijn, en vroeg me af wat dat kon zijn.

groetjes Kaatje

Het zou kunnen dat het idd een innestelingsbloeding is geweest, maar zeker weet je het niet en je kunt pas het beste testen nadat je NOD is geweest en je echt overtijd bent. Verder kun je gewoon sporten en van alles doen.

Succes en zal voor je duimen!

Liefs!

Hallo kaatje.
mijn advies wacht 18 maart even af,het is moeilijk en dat snap ik .Is de cyclus van jou regelmatig?
Ik heb ook op deze forum een berichtje gezet,en daar had jij ook een reactie gegeven en een felicitatie.Ik hoop dat het voor jou ook goed uitpakt.
En hou de bloedverlies in de gaten,zoals jij het ook kon lezen.Had ik dit niet verwacht.en sta perplex.
Liefs Lillie

Terug
Bovenaan