innesteling

A

Anoniem

Guest
Hee meiden
Heeft iemand wel eens een innesteling gevoeld.??? volgens de theorie zou ik vandaag innesteling moeten hebben als alles goed verloopt uiteraard! heb alleen wat last van ongi gevoel, zo af en toe! nou jaaaaa we wachten nog maar es af! doen niks anders hahaha
liefssss

Heey meid,

Ik heb hem zelf nog nooit gevoeld en kan je dus (helaas) niet vertellen hoe het voelt. Volgens mij voelt ook lang niet iedereen de innestelling. Maar heel veel succes met wachten!!!!

Liefs ciomama

Durf er niets op te zeggen... ben zelf te vaak voor de gek gehouden om er een goed antwoord op te kunnen geven!

Succes!

Hay meid,

Wat spannend! Zelf niet gevoeld maar je gaat er nu ook op letten hé....................

succes meisie!

xxxxxxxxxxx Jessica

Ik heb hem ook nog nooit gevoeld. Heb wel altijd buikpijn rond eisprong. Hoop voor je dat het raak is!!

ja ga er nu echt opletten...helaas ;-)elke maand hou ik me voor om er niet te veel op te letten maar doe het uiteindelijk toch wel weer....
deze vage buikklachten kan geen ei zijn, heb ik afgelopen donderdag/vrijdag gehad! of ik moet 2x een ei krijgen haha
je hoort/leest namelijk zoveel verschillende verhalen, de een voelt het wel en de ander niet dus was ff benieuwd hier op forum! Kan het mezelf niet herinneren van eerste zwangerschap namelijk!

We lopen precies gelijk !
Ik heb zelf als het klopt een deze dagen ook de innesteling ik heb ook rare buikklachten nu steekjes vanmorgen beetje menstruatiepijn beetje vreemd wel .
Maar denk ook dat ik het me inbeeld eerlijk gezegt want dat doe ik al paar maanden vorige maand niet zo toen kon ik me bedwingen het niet te doen maar deze maand zit ik me toch weer gek te maken !

Ik wou dat ik een week of anderhalf verder was dan weten we meer .

Spannend!! Geen idee hoe dat voelt!!

Duim duim duim!!

Kussies Laurie

Terug
Bovenaan