Innesteling??

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen

Even een vraagje: ik heb donderdag 18 juli een eisprong gehad en goed geklust...
Nou heb ik sinds vandaag een soort van ongi krampe.... een soort van steken...
Heeft iemand hier ervaring mee? zou het een innesteling kunnen zijn of een naderende ongi?
Mijn nod is 30 juli dus zou wel wat vroeg zijn voor ongi krampen... iemand een idee?

Liefs jennifer

Uhm, bedoel je dat je 18 aug. een eisprong hebt gehad en 30 aug. ongesteld zou moeten worden? (ipv juli)???

Ik ben zelf nu 2 weken over tijd en ik heb de afgelopen week ook af en toe een soort ongi krampen gehad...heb geen idee wat het kan betekenen...

Ja klopt haha stomme fout 18 augustus mijn ei dat was dag 16 dus dag 30 mijn nod op 1 september ... Heb je al een test gedaan?

Een innesteling kan je volgens mij niet voelen maar als er iets gaande is kan dat natuurlijk wel buikkrampen geven. Het kan beide kanten op: of je wordt ongi of je bent zwanger. Ik herken je gevoel!!!

Ik vind het vreselijk, als je iets zo graag wil en niks werkt mee... Dit was mijn eerste ronde met clomid er zijn zoveel positieve verhalen over en zoveel die daarmee ronde 1 zwanger worden... ik hoop stiekem toch dat ik daar ook bij hoor maarja ik heb 1 sept mijn nod zou op zijn vroegst maandag kunnen testen...
Ik heb geen flauw idee wat je wanneer voelt of kunt voelen... Ik voel van alles maar daar hebben meer vrouwen ervaring mee ...

Terug
Bovenaan