Innesteling??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!

Ik heb volgens follikelmeting, en had heel veel waterige slijm afgelopen zaterdag mijn ei...
Nou heb ik sinds vannochtend zeurende soort van krampen in mijn onderbuik en last van mijn onderrug...
Zou dit een innesteling kunnen zijn? zijn er hier dames die daar ervaring mee hebben of is dit te snel na de eisprong?

Liefs Jennifer

Ik heb zelf beide keren niet bewust een innestelling gevoeld. Maar ik voel geen eisprong ook. Ben niet zo gevoelig op dat gebied denk ik. Lijkt me wel heel erg snel. Volgens mij duurt het 5 tot 7 dagen.

Ik had afgelopen zondag mijn eisprong, voel hem altijd.
Vanaf zaterdag rommelde het al wat.
Ik heb wel vanaf zaterdag onderin mijn rug 's morgens en kramperig gevoel, vreemde krampjes.
Heb ook geen flauw idee wat het is, heb ik anders nooit.

het zou kunnen,, ik krijg as donderdag een fm en heb nu ook last van afscheiding en buik- en rugpijn! beetje ongi gevoel.

Wanneer krijg je weer een fm?

Als het goed is is mijn ei al geweest de follikel was 1,89 mm afgelopen vrijdag en de gyn zei dat die het weekend zou springen...
Als het raak is dan zou het dus als het 5 dagen duurt morgen tot zaterdag in kunnen nestelen...
Ik heb anders ook nooit een soort van ongi gevoel en het kan mijn ongi ook niet zijn ... wel moet ik vaker plassen dus ik weet dat der wat met mijn baarmoeder gebeurt want dat heb ik ook als ik ongi moet worden...

@ muisv is dat je eerste meting deze ronde? hoeveel mg clomid heb je gehad?

Terug
Bovenaan