Innesteling



HEy dames

Ik heb 27 mei m'n eisprong gehad waarschijnlijk en 26 mei gemeenschap gehad. Sinds 28 mei voel ik allemaal kleine lichrje steekjes van nog geen seconde in m'n eierstokken en baarmoeder. Zou dit de innesteling kunnen zijn? Ik voel ze nu ook weer heel lichtjes

Ik heb ook last van witte afscheiding, het andere moment kan het ook waterig/melkachtig zijn. Het heeft een zure geur maar het is geen schimmelinfectie want die zou ik meteen herkennen.

Ik heb ook last van enorme vreetbuien. Heb echt superveel honger. Heb vanmorgen een test gedaan maar die was negatief (best vroeg aangezien we 6 dagen verder zijn) wat denken jullie?

 
Ik denk persoonlijk dat het het gewoon allemaal even moet afwachten. In principe zou je niet een dag na je eisprong een innesteling gevoeld kunnen hebben, aangezien je eitje eerst richting de baarmoeder moet en daar pas gaat innestelen. Dat duurt tussen de 7 en 12 dagen dacht ik. Let op dat je jezelf enorm veel kunt wijsmaken omdat je zo graag een kindje wilt, dat betekent ook dat je zelf lichamelijke dingen kunt oproepen omdat je er mentaal zoveel mee bezig bent. Ik herken dit van toen wij nog bezig waren, ik lette op alle signalen (borsten, afscheiding, steken en krampen). Toen ik eenmaal zwanger bleek had ik alleen als signaal dat ik me mega ongesteld voelde, maar dus geen bloedverlies had. De andere kwaaltjes die je aangeven dat je zwanger bent kwamen bij mij echt pas een paar weken later.

Nu is dit absoluut niet negatief bedoeld! Ik wil je alleen aanraden om het rustig af te wachten, je lichaam is aan het werk en dat heeft tijd nodig. Wacht tot je NOD of zelfs net erna met testen, zodat je niet elke keer teleurgesteld wordt met zo'n negatieve test, terwijl het wellicht nog gewoon te vroeg is. Succes!
 
Hi!

Sluit me aan bij de vorige reactie. Innesteling na 2 dagen kan niet en kun je dus niet voelen. Een (bevrucht) eitje doet er minstens 3-4 dagen over om in je baarmoeder te komen. Wellicht heb je je eisprong gevoeld. Dat kan namelijk wel.

Die witte afscheiding is een symptoom van je eisprong. Rond je meest vruchtbare dagen kun je witte afscheiding krijgen, die ook wat stugger is dan normaal (je zou er draadjes van kunnen trekken). Dit zorgt ervoor dat de zaadcelletjes zich beter kunnen voortbewegen richting het eitje. Het is dus een teken van vruchtbaarheid; niet innestelling.

Succes verder met zwanger worden. Hoop dat je wensen snel uitkomt!

Liefs Anna
 
Terug
Bovenaan