Innestelingbloeding off? Overtijd..jeej?

Vrouwtjedertig

New member
<p>Hallo mensen,</p><p>Omdat ik er maar mee bezig blijf..</p><p style="text-align: left;">Twee a drie dagen voor nod had ik bruine afscheiding aan mijn wcpapier tijdens mn nachtdienst.. Inmiddels ben ik 2 dagen overtijd en voel ik me enorm ongesteld, kan om alles huilen, krampen in buik en zij..(geen gevoelige borsten).. inmiddelz 3 neg testen gedaan. Ook een btje onzeker omdat ik in mijn geval snel in actie moet komen ivm medicatie (Geboren zonder schildklier) Wat denken jullie?  Wie herkend dit verhaal en was zwanger? </p><p>Heb ook last van soms wat duizelingen en ben vooral moe maargoed van de week dus ook nachtdienst gehad.. twijfel twijfel..</p><p> </p><p>Gr Merel</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
<p>Bij sommige vrouwen duurt het even voor dat er een positieve test hebben. Omdat je vanwege medicatie moeten, zou je het beste morgen gelijk de huisarts bellen dan kunnen zij testen. Ik duim voor je.</p>
 
<p>Haay ..bedankt voor je reactie. </p><p>Helaas net ongesteld geworden. Deal nu met een enorme teleurstelling. Je gaat er toch stiekem op hopen.. </p><p>Maar er is in elk geval duidelijkheid.</p><p> Fijne dag!</p>
 
Terug
Bovenaan