innestelingbloeding?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt! En dit ging prima. (had ze trouwens gekocht op het internet, daar koop ik ook altijd de zwangerschapstesten scheelt echt in de prijs! www.l10.nl )
Ik heb een vraag:
Ik heb na mijn miskraam steeds een cyclus van ongeveer 34 dagen. De positieve ovulatietest had ik 1,5 week geleden op vrijdag en dat betekent dan dat ik zaterdag mijn eisprong heb gehad. Dit klopt precies met de lengte van mijn cyclus.
Aanstaande zaterdag dacht ik dat ik ongi moest worden. Had ik gister in een keer bloedverlies ( dag 28 van mijn cyclus, en 9 dagen na mijn eisprong) Ik dacht dat is vroeg dat ik nu al ongi wordt. Maar gisteravond is het bloeden gestopt en vandaag geen druppel meer te bekennen. Kon het gister trouwens met een inlegkruisje doen, maar dat is altijd bij mij zo de eerste dag van mijn ongi.
Zou het nog een innestelingbloeding kunnen zijn? Maar dat is dan toch te laat?
Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes Janneke

Hoi Janneke

Als ik het goed heb begrepen kan je nog een innestelingsbloeding hebben tot  2 maanden. Dit kan dus zeker nog!!!!
Ik hoop voor je dat het dat was. Nog een paar dagen en dan kan je tsetn, dus ik wens je heel veel succes!!!!

Veel liefs Annet

hoi jann

wij hebben tegelijk onze NOD. nu had ik vanmorgen ook een bloedstreepje bij het afdrogen!!! ik hoop zo voor je dat het idd een innestelingsbloeding was. bij mezelf denk ik het eigenlijk niet. waarom weet ik niet, maar denk gewoon dat het niet raak is. toch heel ietsiepietsie blijf ik stiekem hopen!!!

ik duim keihard voor je!!!!

liefs janine

Hoi,

Bij mij ging het precies zo hoor. Ook op een 'vreemd' moment een dag lang een bloeding en daarna niets meer. Later bleek dit inderdaad de innestelling geweest te zijn, want ik ben intussen mama van een schat van een meisje.

Hoop voor je, dat je snel weet dat het ook zo is.

Terug
Bovenaan