innestelingbloeding

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Heeft iemand ervaring met innestelbloeding? Had vandaag een vaag blauw streepje maar verlies nu wat rozzige zooi

xxxx

Hoi,

ik zag je berichtje net staan, zelf had ik afgelopen zondag ook een licht blauw streepje, konden het niet geloven. We zouden dinsdag naar de gyn gaan voor een gesprek na een maand van onderzoeken en nu was ik zwanger. Dinsdag toch geweest, gyn was net zo blij en liet gelijk bloedprikken bij mij voor zwangerschapshormoon, dan wisten  we het zeker. Ik was die ochtend ook wat bloed kwijt geraakt, was nog niet verontrustend zei hij. In de loop van de dag en de nacht heel veel bloed kwijtgeraakt. Ik mocht de volgende dag bellen voor de uitslag van het   bloed, die gaf aan dat ik zwanger was (inmiddels geweest). Ik heb dus een hele vroege mk gehad. Dit verhaal is niet echt opbeurend, maar ik weet wel na 3 keer een mk dat je dat goed voelt. Een klein beetje bloedverlies is niet erg schijnt maar wordt het erg en je heb veel kramp dan is het minder goed, ik hoop dat het meegevallen is bij jou!!!

Hoi,

Ik zie net dat er  een nieuw berichtje van je stond en dat  je veel beter nieuws heb, dat je echt zwanger bij, GEFELICITEERD
dat is stukken beter dan dat het niet goed was gegaan. Geniet ervan

Toch heel erg bedankt ik heb alweer een berichtje geplaats dat ik nog steeds verlies heb dat is wel erg balen maar we blijven hoop houden.

xxxxx Tamara

Terug
Bovenaan