innestelingbloeding?

A

Anoniem

Guest
waarschijnlijk is dit al erg vaak te spraken gekomen maar wie heeft er wel eens een innestelingsbloeding gehad?
het zit namelijk zo dat ik 1 nov tot 8 nov menstruerde en mijn cyclus onregelmatig is. het is nu 22 nov en sinds 20 nov heb ik weer bloedverlies wel heel weinig maar toch helder rood bloed verwikkeld in slijm (sorry).
dat is dus ruim een week eerder dan mijn menstruatie uitgaan van mij vorige cyclus van 29 dagen.
verder heb ik geen verschijnselen zou dit een innestelingsbloeding zijn. testen heeft nu nog geen zin.
ik hoop dat jullie meer informatie hebben.

groetjes hilda

Op pagina 2 staat een zelfde vraag. Ben je pas met antieconceptie gestopt? Dan kan het zijn dat je tussentijds bloedverlies hebt, had ik ook de eerste en tweede cyclus. Toen hoopte ik natuurlijk ook steeds dat het een innestelingsbloeding was maar helaas. Dat wil niet zeggen dat het niet kan, er zijn vrouwen die wel een innestelingsbloeding hebben maar je kunt nog niet testen, er zit dus niks anders op dan afwachten....

@linda76
nee ik ben vorig jaar gestopt met de de pil dus al een tijdje terug zou ik zeggen. ach we wachten maar weer af

als het een innesteling is dan moet je zowie zo nog een week wachten tot je aan je nod datum zit. en zelfs dan zou ik voor de zekerheid er nog een paar dagen bij optellen voordat je gaat testen.
anders is de eventuele waarde nog niet hoog genoeg in je urine

Hai Hilda29,

Ik hoor hier niet want ik ben inmiddels ruim 25 wk zwanger van mijn eerste.
Maar ik wil wel graag even reageren op je vraag.

Ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden, het was wel anders dan anders, meer bruin oud bloed zeg maar maar ja he. Ik stond toen op t punt naar de dokter te gaan om eens te laten kijken of ik een normale cyclus op gang kon brengen. Maar tot mijn verbazing testte ik de dag voordat ik naar de dokter ging positief. Ik was toen dus echt nog maar kort zwanger 4 wk. Maar daarna heb ik nog regelmatig oud bloed verloren en zelfs twee x wat helder rood bloed dit bleek gewoon een innesteling te zijn. En ben dus nu inmiddels ruim 25 wk zwanger zonder bloed gelukkig.

Succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent of anders snel zwanger bent.

Gr tamjo

Spannend Hilda!! Hopelijk is het inderdaad een innesteling en test je over een week positief!!!

Ik heb er helaas geen ervaring mee. Ik wens je in ieder geval veel succes met het wachten. Hoop voor een positieve test!

Liefs

Terug
Bovenaan