innestelings bloeding hoeveel en hoelang

A

Anoniem

Guest
Wie kan me helpen.
Ik heb  veel zwangerschaps verschijnselen. (pijnlijke bortsen, zichtbare aders op me borsten, kan niet slapen, erg moe, enz )

GIsteren kreeg ik een bloeding, ik hoor vrijdag me menstruatie te krijgen.
te vroeg ben heel precies met me maand stonde.

Ik heb de dokter gebeld en die zei dat het een innestelings bloeding kan zijn of dat het een miskraam is.  

Mijn vraag is nu hoeveel en hoelang heb je innesteling bloeding
Ik onthou heel goed dat het mis kan gaan.

groetjes quinta

Tot nu toe is het helder bloed en alleen als ik naar het toilet ga

Hoi qunt,

Hetzelde heb ik ook gisteren begon het en vanmorgen niet maar vanmiddag is het toch gebeurd ben ongie geworden terwijl mijn NOD a.s zondag was.
Dus meid, wie weet heb je ook een vroege deze maand
SUcces in ieder geval

Ja dat zou goed kunnen maar had echt alle zwangerschaps symptonen.
maar ja we gaan er weer voor.

Zit niks anders op, vanavond gezellig avondje.

Ik hoop wel dat er mensen zijn die nog een antwoord kunnen geven

groetjes quinta

Ik ben nu 15w+3dgn zwanger en heb ook een innestelingsbloeding gehad.
ik dacht dat ik een cyclus zou overslaan en toen had ik bloed bij het afvegen, en een beetje in maandverband. t is even helder rood geweest verder was het oud bloed. Ik ben vanaf toen 28 dgn gaan rekenen en en werd weer niet ongesteld, heb toen een test gedaan en ZWANGER!!! op de echo kwamen we erachter dat ik verder was dan we dachten en uitgerekend hadden. De gyn gaf aan dat die bloeding een innesteling is geweest.

Maar het moet geen bloed zijn wat echt doorzet.....

Liefs Randy

hey,
Zo'n zes weken geleden kwam ik erachter dat ik zwanger was. Gelukkig dat ik was, ons tweede kindje.
Zo'n twee weken geleden kreeg ik een bloeding. Een normale maandstondenbloeding. Ik hoopte dat het om een innestelingsbloeding ging, niet dus. Ben naar de dokter geweest, zij konden niets anders doen dan bloed pakken en afwachten. Na drie dagen nog een bloed pakken en dan konden ze zien aan de hoeveelheid zwangersschaphormoon of ik nog steeds zwanger was.
Na zo'n twee dagen constant bloed te verliezen, verlor ik ineens, een hele, dikke klonter bloed. Ik wist wat er gebeurt was, een miskraam.

Ik bedoel maar, laat het op tijd nazien, een bloeding kan zware gevolgen hebben. Maar ook geen.
Succes

ook even mijn ervaring...
mijn vorige twee cyclussen duurde 21 dagen. Vervolgens zat ik op dag 29 nog niet ongesteld.
Dag 30 beetje bloed verloren en dag 31 ook, deze twee dagen samen nog gen maandverbandje vol. Terwijl normaal mijn menstruatie 4 dagen is en veel heviger.
Op dag 32 (gisteren) test gedaan deze was negatief!
Dus waarschijnlijk toch een korte menstruatie!!??

Terug
Bovenaan