Innestelings bloeding of beginnende zwangerschap

<p>Hoi hoi!</p><p>Ik en mijn vriend zijn nu al ongeveer 4 maanden bezig, helaas nog geen zwangerschap.</p><p>Mijn eisprong was deze maand rond 16 december. </p><p>Nu had ik vanmorgen een klein beetje bruinachtig bloed, maar ik moet pas volgens mijn cyclus 31 december ongesteld worden. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? En zou ik nu al kunnen testen op een zwangerschap? </p><p> </p><p>Lieve groet</p><p> </p>

Hi,  Het zou idd heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn, je zit nu 5 dagen voor NOD. Je zou natuurlijk kunnen testen met een early test vanaf 4 dagen voor NOD maar voor 100% betrouwbaarheid zou ik wachten tot de 31e je lichaam heeft heeft natuurlijk ook tijd nodig om hcg aan te maken en mits je cyclus natuurlijk regelmatig is . ik kon zelf overigens ook niet wachten hoor tot mijn NOD en testte 4 dagen daarvoor in de avond positief ben ondertussen 29 weken. En bedenk dat “al” 4 maanden nog niet super lang is dus helemaal niet gek dat het nog niet raak is.   Ik duim voor je! liefs   

Terug
Bovenaan