Innestelings bloeding

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,ik heb van mij zelf een regelmatige cyclus.
Ik ben gisteren 17 Mei ongesteld geworden,maar wat ik zo appart vind dat het op zich redelijk bloedverlies was helder van kleur.
En het gekke is dat het nu over is,ik snap er echt niks van?
Want normaal weg heb ik de duivels minimaal een week.
Voor mijn menstruatie heb ik 2 weken buikpijn gehad,vaag misselijk.
Nu vraag ik mij af,of het geen innestellingsbloeding is geweest?
ZoJa wanneer is het beter na een bloeding te kunnen testen.
Zodat het wel goed aan geeft of ik zwanger ben of niet.
Ik vindt het vreemd,en heb dit nog nooit meegemaakt.
Wie weet advies,meiden help mij.

hoi,

het kan innestelingsbloed zijn, dit komt namelijk rond ongi tijd, zei mijn vk vandaag. (ik heb ook wat bloed verloren vorige week).
ik zou zeggen test gewoon, smorgens heb je meeste concentratie hcg.

succes
gr floor

Hoi Floor , bedankt dat jij gereageerd hebt op mijn berichtje.
Ik zal overmorgen even een testje wagen,je weet maar nooit.
Was het bij jou ook redelijk helder bloedverlies,waarvan je denkt menstruatie?
Ik hou je op de hoogte.

Groetjes balerina

Innesteling is 5-7 dgn na de bevruchting, dus een week voor je ongesteld moet worden. Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad. Bij mij alleen iets roze slijm.
Maar wanneer is je eigenlijke NOD?
Als je nu test kan het nog te vroeg zijn. Dan zou ik de test over een week nog eens herhalen.

Succes!!!

Edith

Hoi,

ik zou even een weekje wachten met testen, dan heeft je lichaam genoeg tijd gehad om het hormoon aan te maken! Weet dat het moeilijk is, je wilt het zo graag zo snel mogelijk weten, maar als je teleurgesteld wordt door een (nu nog) negatieve test, is dat een veel rotter gevoel dan een beetje zenuwen van het wachten!

Mijn ervaring, ik had een cyclus van 38 dagen, lang maar regelmatig. Ik kreeg op dag 25 ineens een beetje bloed, helderrood en niet echt veel, dus ik dacht ook ongi. Dit was op een dinsdag. Op zaterdag hadden mijn man en ik twee verjaardagen, waarvan een bij mijn zus en een bij mijn schoonouders! Mijn schoonmoeder is nogal een gezelligheidsdrinker en als je niet meedoet ben je niet gezellig... Dus ik daarom zaterdagochtend al getest! Streepje was aanwezig, maar zo licht dat ik echt drie keer moest kijken! Heb er zelfs een zaklamp bij gepakt, haha! Toch het zekere voor het onzekere en niet gedronken die avond! Woensdag erna pas weer getest (ik werk ma en di dus was voor mij het makkelijkst!) en ja hoor, dikke vette streep, dus week na bloeding was het pas echt duidelijk!

Ben nu inmiddels 28wk4dgn zwanger!!!

groetjes
Sas

hey hallo
Mijn ervaring is dat je nu best kunt testen. Ik heb het een dag voor mijn nod gedaan en was positief heb pas daarna bloedingen gahad. Heb het zelfs vaker gehad in de zwangerschap.  En het resultaat is een kerngezonde dochter van bijna 2. Sucses met testen. groetjes cindy

Wanneer was je NOD? Als het ongeveer een week daarvoor is, dan kan het een innestelung zijn. Zit het rond je nod, dan kan het ook zijn dat je ongi over een dag alsnog echt doorzet. Dat heb ik ook een paar keer gehad. Maar dat hopen we niet natuurlijk. Zelf heb ik nooit voor nod getest; is me te duur, ondanks de enorme ongeduldigheid.
Succes!

Terug
Bovenaan