Innestelings bloeding?

<p>Hi dames,</p><p>Ik heb op 12 maart een miskraam gehad helaas. Hierna is mijn cyclus weer normaal op gang gekomen, helaas die ronde niet zwanger geworden.</p><p>Nu is het zo dat ik op 12 mei een positieve ovulatie test had. Betekend dat ik over ongeveer 4-10 dagen mijn menstruatie moet krijgen hangt bij mij om het even.</p><p>Nu is het zo dat ik sinds vandaag het zo warm heb. Net ben ik erg misselijk geworden en hele lichte menstruatie “pijn” met een kleine hoeveelheid roze bloed verlies bij het afvegen.</p><p>Vandaag heb ik een early zwangerschaps test gedaan van de Kruidvat maar die was negatief.</p><p>Wat denken jullie, vroege menstruatie? Of toch een innesteling… wanneer opnieuw testen?</p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p><p> </p><p>liefs</p>
 
* update *


ben net naar de wc geweest kwam een licht druppeltje rozige achtige bloed ook met afvegen na het plassen...
Heb nu ook een continue gevoel van hele hele lichte menstruatie kramp...
maar mijn menstruatie zou dan nu veel te vroeg zijn begonnen?
 
 
Hii,

Ik denk dat niemand hier 100% antwoord op kan geven. Als je het heel zwart wit ziet dan lijkt het (en hopelijk is dat het dan ook) alsof je inderdaad zwanger bent. Maar soms kan het door omliggende factoren komen dat een menstruatie anders verloopt dan misschien de maanden ervoor. Om het dus zeker te weten zit er niks anders op dan afwachten en wellicht morgen of overmorgen weer een test doen.

Succes! Ik hoop dat het een positieve test mag opleveren voor je.
 
Het lijkt mij eerder een innestelingsbloeding, ik heb ook meerdere dagen kramp en bloed bij het afvegen gehad. 
Ik had alleen al wel positieve testen, volgende week de eerste echo. 
Succes met de spanning en hopelijk snel goed nieuws
 
Thnx voor de reacties!
 
Ik twijfel zo er... ik heb nauwelijks krampen gehad en normaliter verga ik van de buikpijn. Ook bloed ik zo weinig. Kijken wat vandaag brengt... ik vloei nog een beetje maar een menstruatie wil ik het niet noemen.
Mijn vorige menstruatie was ook zo, maar dat was na de miskraam.
Als het morgen niet stopt zal het wel een lichte menstruatie zijn dan... ik gooi er wel een test tegen aan... stomme onzekerheid.
En anders op naar ronde 4 
 
liefs
 
Het bloeden is sinds gisteren heel weinig geworden en vandaag compleet gestopt... vandaag en morgen zou ik oorspronkelijk ongesteld worden. Zou het ? Ik moet nog testen of is het beter te doen over aantal dagen?
 
Ik ga als ik thuis ben testen, had wel een early test gedaan van de trekpleister maar die was negatief. Zometeen nog eens testen met een normale test met zo'n pipetje. Ik laat het weten!  liefs
 
bloeden is overigens op de 26e gestopt, had daarna nog wel wat restanden maar geen echt menstruatie. Dus ben benieuwd of dit wel echt mijn menstruatie was van 3 korte dagen...
 
Terug
Bovenaan