innestelings bloeding!

hallo allemaal!

even een vraagje!heeft iedere vrouw een innestelings bloeding?heb bij mij nog nixs gezien.......toch heb ik het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn!6 okt. is de datum dat ik het weer zou moeten worden...maar alles voelt anders dan in de afgelopen maanden!borsten zijn naar mijn idee ook groter en voelen gespannen!wanneer zou zo'n innesteling plaats moeten vinden?hoop snel op reacties, liefs fem
 
Hoi Femke,
Niet iedereen heeft een innestelingsbloeding. Ik ken er welgeteld maar 1 die zo'n bloeding heeft gehad. Ik zelf heb er ook geen gehad, maar had wel het gevoel zwanger te zijn nog voor mijn menstruatie moest komen. Die bevestiging krijg je natuurlijk alleen als je een test doet. Ik hoop voor je dat het raak is. Veel succes.
Groetjes Daantje
 
idd heeft niet iedereen innestelings bloed en als je het wel hebt kan het tussen week 6 en 12 gebeuren. Soms blijft het innestelings bloed ergens binnen achter en komt het er later uit als oud bloed.

liefs
Lot
 
bedankt voor jullie reakties!kon er eigenlijk niet zo veel over vinden op het internet!
ik ben nu alweer veel geruster!
succes meiden met de laatste lootjes en ik hoop dat ik dit binnenkort ook mee mag maken!
liefs fem
 
Terug
Bovenaan