innestelings bloeding

weet iemand hoe dat voelt is dat ook pijnlijk of niet en hoelang duurt het
ik moest namelijk 12 april ongesteld worden maar gisteren had ik een beetje bruine afscheiding en vandaag begon ik een beetje te bloeden maar normaal als ik ongesteld ben dan verga ik van de pijn maar nu voel ik bijna geen pijn
kan iemand mij meer er over vertellen of heeft iemand dat mee gemaakt
heel veel groetjes van malikatje
 
Poeh, da's moeilijk te zeggen denk ik.Ikzelf was 1 week overtijd (ik had toen al een positieve test) toen ik voor het eerst wat bruinig verloor. Dat is daarna nog enkele keren voorgekomen (ben nu bijna 19 weken). Ik had wel last van buikpijn, maar niet zo extreem als met ongestelheid. Ik had in 'paniek' de verloskundige al gebeld met 5 weken, maar die zei dat het een innestellingsbloeding was.
Heb je al een test gedaan??
Veel succes!
 
Hi!
Ik heb zelf geen innestelingsbloeding gehad (niet iedereen krijgt dat!), maar ik hoop voor je dat jij dat wel hebt. Maar helaas zou het ook kunnen dat je toch ongesteld geworden bent. Nadat ik gestopt ben met de pil,  kreeg ik ook een hele andere ongesteldheid.
Ik was gewend dat het heel heftig was en dat ik best veel bloed verloor gedurende 4 a 5 dagen, maar nadat ik met de pil gestopt ben, kreeg ik alleen lichte bloedingen, die 2 daagjes duurden en dan was het 1 of 2 dagen weg en daarna verloor ik nog 1 of 2 dagen een beetje bloed.
Dus ik denk dat je het beste  een paar daagjes af kan wachten om te zien of je nog meer bloed verliest en dus toch ongesteld bent. En anders doe je een zwangerschapstest en dan weet je zeker of je wel of niet zwanger bent.

Succes, groetjes,
Sandra
 
Terug
Bovenaan