innestelings bloeding ???????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
Ik heb een vraagje aan vrouwen die een innestelings bloeding hebben mee gemaakt en op welke dag was dat na je menstruatie???????? En hoe zag het er uit ik hoop dat iemand mij kan helpen please
dank je wel hoor gauw van jullie
Groetjes malika

Hoi Malika,

Ik weet niet zeker of ik een innestelingsbloeding heb gehad maar heb wel een tussentijdse kortstondige bloeding gehad 11 dagen nadat ik eigenlijk ongi had moeten worden. Er kwam helderrood bloed vrij 's ochtends toen ik naar het toilet ging en dit heeft zo'n beetje een dag geduurd. Ik heb daarna gevraagd bij de dokter wat dat zou kunnen zijn en zij zei waarschijnlijk een innestelingsbloeding of een geknapt bloedvaatje. Ik vond het zelf vrij laat voor een innestelingsbloeding maar na nog verschillende testen (positief)te hebben gedaan en nu nog steeds niet ongi ga ik er vanuit dat het goed zit.
Donderdag heb ik mijn 1ste termijnecho dus afwachten maar...
Vertrouw je het niet ga dan toch nog ff langs je huisarts of VK.
Suc-6 meid!!!

Groetjes Loraine

Hoi,
Ik heb bij mijn tweede zwangerschap een innestelingsbloeding gehad. Was op dag 21 of 23 van mijn cyclus. Dus zo'n 7 a 9 dagen na de bevruchting. Het leek bij mij veel op menstruatie, had ook echt buikpijn. De bloeding was wel minder heftig en donkerder van kleur, maar heeft toch zeker een dag of vier geduurd.
Geloof wel dat er veel verschil in zit. Hoop dat je er iets aan hebt.
Ivy

hoi, ik had het precies op de dag dat ik ongi moest worden ,ik was net een maand geleden gestopt met de pil ,en heb het ook voor ongi aangezien alleen was het niet meer dan een eetlepel ,er kwam gewoon niet meer ,ik heb de komende week wel telkens tampons e.d bij me gehad omdat ik telkens dacht mischien komt het nog ,want ik heb voor deze zwangerschap ook een lange cyclus gehad soms wel tot 44 dagen na de vorige ongi ,dus heb ik ook niet eerder een test gedaan na een week of 4 [ bij mij is het in het beginstadia vaak een negatieve test terwijl ik dan wel zwanger bleek te zijn ] maar toch vlak na die bloeding kreeg ik zere borsten en donkere tepels en k,was doodmoe ,diep in mijn hart wist ik wel dat ik haast zwanger moest zijn ,maar zo,n bloeding was voor mij ook de eerste keer ,t was gewoon normale kleur net als dat je ongi word ik vond het ook heel raar

Terug
Bovenaan