innestelingsbl. na terugplaatsing kan dat?

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Sinds vanochtend buikpijn, krampen en bruine afs. alsof ik ongi ga worden..

Vorige week terugplaasting gehad IVF.

Nou vraag ik me af of je bij terugplaatsing ook innestelings bloed kan hebben.

Weet iemand dat?

Leeuwtje

hoi hoi

ik heb zelf 2 behandelingen gehad icsi. de eerste behandeling had ik na 10 dagen ( vanaf punctie) bloedverlies en dat is overgegaan in ongi. maar was wel meteen heftig toen het doorzette. de 2de behandeling heb ik 2 weken lang bloed verloren. iedere dag een klein beetje van oud bruin tot helder rood.na de 2 weken toch maar een  test gedaan en ik bleek wel zwanger te zijn  en nu denken ze achteraf dat het een innestelingsbloeding was, want dat proces gaat hetzelfde als bij dat je wel op de natuurlijke weg zwanger word.ik heb in de periode denk wel 4 keer het ziekenhuis gebeld en die zeiden ook zolang het niet helder rood is met stolsels moet je gewoon afwachten. alsof dat makkelijk is. ik weet dat het heel moeilijk is maar je moet toch afwachten en hoop houden.ik wens je heel veel sterkte

groetjes danielle

Hoi Danielle,

Dank je wel voor je reactie.. lucht toch een klein beetje op..
Het blijft natuurlijk altijd  afwachten.. De buikpijn is gelukkig minder geworden en
het is nog steeds een beetje bruinig inderdaad.

Ik zal morgen ook zoiezo ff bellen naar het zkh en hopen dat dit niet erger gaat worden.

gr. Leeuw28

hoi leeuw 28

je kan beter te vaak bellen dan te weinig. bij mij zeiden ze je mag altijd bellen en vooral als je onzeker bent, dus gewoon doen.

sterkte
groetjes danielle

Terug
Bovenaan