Innestelingsbloed? Advies iemand?

<p>Hi hi iedereen,</p><p>Ik lees al jaren mee en meestal kon ik veel info halen uit alle ervaringen hier. Nu zit ik toch echt even zelf met een prangende vraag.</p><p>ik ben sinds januari 2017 gestopt met de pil. Helaas heb ik in januari een miskraam gehad en sindsdien is mijn lichaam steeds een beetje “apart”. Ik was altijd op dag 26 ongesteld, in juli was dat op dag 28 en ging dat gepaard met flinke bloedproppen waarvan ik nog steeds niet weet wat dit is? </p><p>Nu was ik vorige maand pas op dag 31 ongesteld (helaas) en deze maand zou ik zou ik pas de 28 ongesteld moeten worden. Het is nu dag 23 en ik verlies opeens vers bloed. Niet zoveel dat ik een maandverband in moet maar met plassen veeg ik best wel wat weg zeg maar. </p><p>Ik weet dus niet of ik dit als een innesteling moet zien. Hoe was dat bij jullie (degene die innestelingsbloed hadde) en hoeveel bloed kan ik verwachten als het inderdaad zo is?</p><p>Ik durf niet echt meer te hopen, bang om teleurgesteld te worden, maar nu voelt het allemaal wat anders. Ik heb oon al 4 dagen last van pijnlijke borsten en ben veel moe en heb super honger.</p><p>Misschien zit het allemaal toch weer tussen mijn oren, maar kan iemand advies geven of zijn ervaring delen bij mijn verhaal?</p><p>Alvast hartelijk dank! </p><p> </p><p>(Ps. We lopen al bij de huisarts en daar was alles goed zoals bij man als vrouw)</p>
 
Terug
Bovenaan