Innestelingsbloed gehad, nu ongesteld?

<p>Hi ladies ik heb een vraagje.. </p><p>Ik had begin van januari mijn eisprong.. rond de 6e. Op 12 januari had ik bij het afvegen een heel klein beetje lichtroze. Nooit eerder plotseling gehad, alleen bij innestelingen. Op 20 januari had ik ongesteld moeten worden, dit is niet gebeurd. Integendeel kreeg ik alleen maar kwalen die ik bij de afgelopen zwangerschappen ook had. Vanochtend nog helder witte afscheiding gehad en nu opeens waterig rood. Mijn menstruaties zijn normaal heel zwaar en kan dan haast niet lopen. Dit al een paar dagen voor de menstruatie, maar deze x helemaal niks. <br /><br /></p><p>Graag jullie advies en meningen want zo ken ik dit niet!</p>

Getest toen ik 2 dagen overtijd was, daarna niet meer. Bij mij duurde het de 3 zwangerschappen hiervoor wel even voordat ik voldoende hormoon had aangemaakt, dus pas met 2 weken overtijd positieve testen

Bij beide zwangerschappen dacht ik 3/4 weken minder lang zwanger te zijn omdat ik dacht gewoon ongesteld te zijn geweest. Was beide keren echt een menstruatie hoeveelheid. Bleek echter beide keren
al gewoon zwanger te zijn. Het komt niet veel voor, dus wil geen valse hoop geven natuurlijk, maar het kan.

Terug
Bovenaan