Innestelingsbloed!? help!

Sofia Oliveira

New member
Hallo dames,

Mijn man en ik hebben de dag voor en op de dag zelf van de ovulatie geklutst. 5 dagen erna kreeg ik menstruatiepijn maar dan anders stuk lichter zegmaar daarna kreeg ik last van gevoelige en af en toe jeukende tepels. Gisteren toen ik wakker werd ging ik naar wc en bij het afvegen veegde ik een lichtrode bloed af echt 3 druppels ofso vond het raar want mijn NOD is pas 06/07 toch maar inlegkruisje in gedaan maar deze bleef de rest van de dag schoon daarna niet meer meegemaakt bij het afvegen. Zou dit innestelingsbloed zijn? Wie heeft dit ook meegemaakt? Alle meningen en ervaringen zijn welkom!

 
Het kan van alles zijn... Kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn maar ook een middenbloeding.

helaas kan je niks anders doen dan afwachten. Over een paar dagen kan je al gaan testen.

succes!!
 
Hoi Sophia, het kan inderdaad van alles zijn. Ik hoop natuurlijk van harte dat het om innestelingsbloed gaat. Als je trouwens wilt mee kletsen met andere toekomstige moeders, dan kun je je nummer mailen naar <span style="line-height: 1.5;">merel_de_groot@hotmail.com. Wij hebben namelijk een whatsapp-groep en zo kunnen we makkelijker ervaringen etc. uitwisselen! Liefs </span>
 
Terug
Bovenaan