Innestelingsbloed of vroege menstruatie? Met zwangerschapsymtomen!

Hallo dames,

Ik zit met zoveel vragen en onzekerheden en wil graag vragen naar jullie ervaring.

Ik ben mama van een lief dochtertje van 1 jaar en zijn sinds kort begonnen met een poging om ons gezin uit te breiden. De eerste keer was ik in een keer zwanger en gelukkig geen problemen ervaren.

Deze maand tijdens mijn vruchtbare periode (cyclus bijhouden en ovulatietesten) intimiteit gehad en 2 dagen wist ik het bijna zeker. Direct alle kwaaltjes die ik tijdens mijn 1e zwangerschap had. Ontzettende maagzuur die ik alleen met mijn zwangerschap heb ervaren, misselijk en oververmoeid (lees om 8 uur naar bed en slapen tot volgende ochtend 7 uur). Vandaag opeens gaan bloeden... eerst dacht ik oh misschien verkeerd gerekend maar dat kan haast niet. Precies 3 weken gelden was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid en de ovulatietesten waren heel duidelijk. 8 dagen geleden had ik mijn eirsprong. Wat betekend deze bloeding dan? Innestelingsbloed, vroege miskraam of toch opeens een menstruatiecyclus van 3 weken? Maar wat verklaard al die andere kwaaltjes dan? Het is vooral donker bloed zonder slijm en alleen bij het afvegen (niet in de wc). Heb nu maandverband in en het is ook geen volle maandverband hoe het normaal is als ik ongesteld ben.

Heel lang verhaal, sorry daarvoor?... maar wil graag weten of iemand ook een soort gelijke ervaring heeft gehad.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel al vroeg vind voor zwangerschapsklachten, 8 dagen na je eisprong. Als het inderdaad een innesteling is dan maakt je lichaam namelijk nu pas net hcg aan. Helaas kan niemand je zeggen wat het is, het is echt een kwestie van afwachten of het doorzet. Mocht het niet doorzetten dan zou ik over een klein weekje op je nod een test doen
 
Hoihoi, hoelang is je cyclus normaal gesproken? Het lijkt een kleine week te vroeg namelijk. Dus dat kan vanalles zijn. Als je tussendoor aan de pil bent geweest, kan het ook zijn dat je lichaam nog moet ontpillen, dan kan t wat gekke dingen gaan doen. Het beste is een test doen, en/of afwachten helaas. Succes ?
 
Hi,
ik heb ongeveer het zelfde. Nu langer dan jaar gestopt met de pil. (Niet gelijk begonnen) Mijn laatste menstruatie was 30 mei. We hebben gemeenschap gehad voor mijn eisprong die was volgens ovulatie test 11 juni. 14 juni steek gehad, 25 juni bloeding gehad van 2 dagen. Altijd wel wisselende cyclus van 26/27/28/29 dagen. nu al verschillende zwangerschaps testen gedaan alles is negatief. Veschillende dagen ook echt al last van vermoedheid opgeblazen gevoel steekjes onderin mn buik normaal gesproken nergens last van. 
wat zouden jullie doen?
Joyce
 
Terug
Bovenaan