Innestelingsbloed??? Wie weet meer?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Net als de meesten van jullie zijn wij al een paar maanden aan het 'klussen'. Nu zit ik met het volgende;
Mijn NOD is of afgelopen dinsdag (26 sept, kortste cyclus) of volgende week dinsdag (3 okt, langste cyclus).
Ben nog niet ongi. Maar had vanmiddag een klein beetje roze slijm. Nou is mijn hoop dat dit innestelingsbloed is. Ik heb ook daarnaast nog vage klachten. Mijn borsten zijn sinds zaterdag (23) namelijk ook gevoelig. En het rommelt ook telkens in m'n buik. Ik begrijp dat jullie het natuurlijk ook niet kunnen weten, maar wie heeft er ervaring met innestelingsbloed en kan er wat over vertellen?   Misschien wordt ik dan ietsje wijzer. Want mij lichaam is lekker vaag.

Liefs Yogo

Hai Yogo,

Ik weet eerlijk gezegd niet of het innestelingsbloed is. Toen ik na 12 maanden zwanger bleek, heb ik wel een ietsiepietsie donkerbruin bloed  (moest het bijna met een loep zoeken) verloren de dag voor mijn NOD. Dag erna bleek ik zwanger. Niet iedere zwangere verliest innestelingsbloed (ik denk het merendeel zelfs niet).
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

liefs
Fee Julia (NOD 4 okt)

Hoi,

Ik heb bij beide zwangerschappen (heb al 2 kinderen) 1 dag heel licht bloedverlies gehad.Waarschijnlijk was dit dus innestelingsbloed.Maar dat duurde dus maar 1 dag en het bloed was lichtroze.Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Enne.. Fee Julia, wij hebben op dezelfde dag NOD,het schiet al op he..nog even geduld!

Groetjes van Lene

Lene en Fee Julia bedankt voor jullie reactie. Ik zal het onthouden voor de volgende keer, want vanochtend ben ik helaas ongi geworden. Succes alle twee nog 1 week wachten en hopelijk hebben jullie dan beter nieuws

Liefs Yogo

Terug
Bovenaan