innestelingsbloed?

<p style="text-align: right;">Hallo wij proberen zwanger te worden nu ben ik net   4 dagen eerder ongesteld geworden als anders nu vraag ik mezelf af wat voor bloeding het is want elke ongesteldheid voel ik krampen en buikpijn en voel ik dat ook vaak aankomen nu was het ineens,  en sorry voor de details maar er zit geen slijm bij het is helder bloed met wat ouder bloed maar heel anders als anders en zonder krampen? Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? </p>
 
Hi! Dat zou idd kunnen, meestal is innestelingsbloed rozig of bruinig. Maar het enige waar je het aan kunt zien is of je de komende dagen nog meer bloed verliest.. is dat het geval dan ben je helaas ongesteld geworden, want een innestelingsbloeding duurt niet lang.
Wat betreft de krampen, ik heb soms ook het idee dat ik deze maand niet ongesteld ga worden omdat ik helemaal niks voel qua ongesteldheid signalen, maar misschien speelt de wil voor een kind in ons hoofd daarvoor soms teveel mee.
Hopen voor jou dat het raak is ;)
 
 
Ik heb 2 dagen bloed verloren. Veel lichter dan een ongesteldheid en geen buikpijn. Achteraf gezien was dat innestelingsbloed denk ik. Dit was ook rond mijn ongesteldheidsdag. 
 
Hallo .
Ik heb precies het zelfde mee gemaakt .
Ik was met me vriend mee gaan werken nergens last van en ik ging naar de wc en toen zat er een beetje bloed in me ondergoed  en toen in me eigen ging afvegen was het helder bloed en nou heb ik nergens last van ben niet ongesteld geworden dus ik ben heel erg benieuwd 
 
Terug
Bovenaan